پلاتوهنر

معرفی انیمیشن «Inside Out 2»

فیلم سینمایی «Inside Out 2» (درون و بیرون 2) در ژانر ماجراجویی، انیمیشن، فانتزی و کمدی به نویسندگی و کارگردانی کلسی مان محصول سال 2024 آمریکا در ادامه Inside Out محصول 2015 ساخته شده است.

امی پولر به عنوان شادی، مایا هاوک به عنوان اضطراب، پاول والتر صدای خجالت، لایزا لاپیرا به عنوان انزجار، تونی هیل در نقش ترس، فیلیس اسمیت گوینده غم، لوییس بلک به عنوان خشم، ایو ادبیری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس صدای کسالت، کنزینگتون تالمن نیز به عنوان رایلی.
.
Inside Out 2
Inside Out 2

خلاصه داستان:

در ادامه قسمت اول این انیمیشن، رایلی رشد کرده است و به سن بلوغ و نوجوانی رسیده است و در نتیجه در کنار احساساتی چون شادی، غم، خشم، ترس و تنفر احساسات جدیدی را نظیر اضطراب، حسادت، خجالت و کسالت تجربه می‌کند که بر سر رویکردهایشان با احساسات اصلی درگیر می‌شوند. در همین حال، احساسات قبلی نگران هستند که آیا قرار است با او بمانند و یا با احساسات جدید جایگزین شوند.

درباره فیلم:

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارگردان در این انیمیشن، گسترش احساسات و دنیای درونی رایلی است. قسمت دوم این انیمیشن نه تنها به بررسی احساسات اصلی نظیر شادی، غم، ترس و خشم که در قسمت اول نیز حضور داشتند، می‌پردازد، بلکه احساسات جدیدی را معرفی می‌کند که به توسعه شخصیت رایلی به موضوعات پیچیده‌تر عاطفی مانند هویت، رشد و تغییر نیز می‌پردازد.

«Inside Out 2» با استفاده از جلوه‌های بصری، طراحی‌های خلاقانه، رنگ‌ها، اشکال و فضاهای مختلف، دنیای ذهنی و احساسات رایلی را به شکلی هنرمندانه به تصویر می‌کشد.

عوامل فیلم:

موسیقی: آندریا داتزمن، فیلمبردار: آدام حبیب، تدوین‌گر: موریسا هورویتز
.
.

MIDb: 7.7

Rotten Tomatoes: 73%

مدت زمان فیلم: 88 دقیقه

زبان فیلم: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم «Greenland»

https://didhonar.ir/?p=63832