پلاتوهنر

گزارش تصویری؛

روزبه بمانی: هنر با سکوت ازبین می‌رود

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 7 آبان ماه 1402 کنسرت روزبه بمانی در دو سانس 19 و 22 در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

شب گذشته اجرای هر دو سانس 19 و 22 راس ساعت آغاز شد. روزبه بمانی اجرای خود را با آهنگ «گلوله خوردن» شروع کرد.

پس از این آهنگ او اشاره کرد که حال مردم ایران در این روزها خوب نیست و درگذشت آتیلا پسیانی و کشته شدن داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت. او باور دارد که برای احترام به بزرگان نباید قائل به سکوت شد. همچنین برای احترام به هنرمندانی که به هنر و مردم کشورشان اهمیت قائل هستند باید آنها را تشویق کرد زیرا که با سکوت هنر از بین می‌رود. سپس از مخاطبان خود درخواست کرد بایستند و 30 ثانیه این بزرگان را تشویق کنند.

در ادامه آهنگ «گل به خودی» اجرا شد. این خواننده پس از اجرای دومین آهنگ از مهدی یراحی یاد کرد و گفت جایش در میان ما بسیار خالی است. سپس به ترتیب آهنگ‌های «بمان، «علاج»، «خودم خواستم»، «بسه برگرد»، «جنون» را اجرا کرد.

این خواننده در ادامه گفت: هم صدایی بسیار لذت بخش است. این یک فرصت لذت بخشی است که برای هر فردی پیش می‌آید. کنسرت محیطی است که می توانیم هم‌صدا بخوانیم. سپس آهنگ «اتفاق» را روی صحنه اجرا کرد که با استقبال گرم مخاطبان رو به رو شد. در ادامه آهنگ «چالوس» خواند شد.

احترام به نوازندگان

بمانی در اواسط اجرا پس از آهنگ «چالوس» سالن را در اختیار نوازنده های گروهش قرار داد. بدین گونه هریک توسط قطعه ویژه‌ای معرفی شدند. نوازندگان گروه روزبه بمانی بدین شرح اند: مجید برومند گیتاربیس، ماکان یعقوبی پرکاشن، سروش عمومی نوازنده درامز، محمد شکاری گیتار، امیررضا جلیلی گیتار، مهرداد احمدزاده رهبر ارکستر.

همراهی همایون نصیری در اجرا

این خواننده پیش از اجرای آهنگ «بگو بله» عنوان کرد: زمانی که هنوز هرکس به اسم غیرت و ناموس به خودش اجازه نمی‌داد جان یک انسان را بگیرد، این آهنگ را به همراهی گروه دارکوب اجرا کردیم. من باور دارم که هرکدام از ما تریبونی داریم و بلندترین تریبون ما هنر است. کارنامه ما نشان می‌دهد که چه زمانی چه عملی انجام دادیم و چه حرفی زدیم. وگرنه پست و استوری در فضای مجازی می‌تواند تنها هیجان لحظه ای باشد. از این جهت افتخار می‌کنم که این آهنگ را کنار گروه دارکوب اجرا کرده‌ام. سپس از همایون نصیری رهبر و سرپرست گروه دارکوب دعوت کرد به روی صحنه بیاید و او را همراهی کند.

سوپرایزی در راه است…

بمانی اشاره کرد که از این به بعد در هر کنسرتی خصوصا در تهران سوپرایزی همراه خود روی صحنه می‌آورد. از آهنگ هایی که تا به امروز روی صحنه خوانده نشده، می‌خواند و یا آهنگ هایی را برای آخرین بار روی صحنه اجرا می کند که بستگی به استقبال مخاطبان دارد. بمانی سپس از دوست خود محسن کیایی که به عنوان مهمان در جمعیت حضور داشت خواست که با حضار کمی صحبت کند.

در ادامه آهنگ «بعد از رفتن»، «گنج»، «شلیک»، «اسمت که میاد»، «کجا باید برم»، «بدون تاریخ بدون امضا» روی صحنه اجرا شد. سپس این خواننده اجرای خود را با آهنگ «اتفاق» به پایان رساند.

عکس: سمیرا اسدیان

 

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری پلاتو هنر از کنسرت روزبه بمانی

پرکاشن در موسیقی پاپ زمانی موثر است که جایگاهش شناخته شود

https://didhonar.ir/?p=34448