پلاتوهنر

روزهای گرم تابستان با گالری‌گردی

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 9 تیر ماه طبق روال هر هفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد.

در ادامه به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌ها که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته‌ایم.

نمایشگاه آثار نقاشی حمیدرضا امامی با عنوان «انسداد» نهم تیر ماه ساعت ۱۶ در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک پنج افتتاح می‌شود و تا ۳۰ تیر به جز شنبه‌ها روزهای عادی ساعت ۱۴ تا ۱۹ و روزهای تعطیل ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

پروژه های آراننمایشگاه آثار بهار صمدی با عنوان «برای تو در اینجا نوشته‌ام» در گالری پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج افتتاح شده و تا ۲۳ تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

نمایشگاه آثار مریم امیرواقفی با عنوان «یادآوری خاطرات عضلات» در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت افتتاح شد و تا ۲۶ تیر دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپاست.

آثار امیرواقفی شامل میکس مدیا، ویدئوآرت و مجسمه است.

نمایشگاه آثار نقاشی شینا خراسانی با عنوان «در ابتدا کلمه بود» نهم تیر ماه در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ افتتاح شد و تا ۱۹ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برپاست.

نمایشگاه آثار حجمی علی انصاری با عنوان «میخ‌ها» 9 تا ۱۴ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایده به نشانی میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک۲۶ برپاست.

«چند نگاه» عنوان نمایشگاه گروهی است که از 9 تا 19 تیر ماه در گالری هان به نشانی شیراز، شیراز، خیابان ملاصدرا، اواسط خیابان حکیمی، سمت چپ، جنب مدرسه فاطمه زهرا برپاست.

نمایشگاه انفرادی آثار علی نصیر دوم تا ۳۰ تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول دایر است.

علی نصیرهمچنین بنیاد لاجوردی با نمایشگاهی با عنوان «مروری بر چهار دهه آثار علی نصیر» دوم تا ۳۰ تیر دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۱ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان آثار این هنرمند پیشکسوت است.

این بنیاد در خیابان کریمخان، خیابان نجات‌الهی ‌(ویلا)، خیابان سپندشرقی، پلاک‌۲۰، ساختمان ۳۲ واقع شده است.

گالری چومنمایشگاه انفرادی ندا راد به نام «تبری در شهر اور» تا جمعه ۳۰ تیر ماه در گالری چوم به نشانی بندرانزلی، خیابان مظلوم، پلاک ۶۴ میزبان مخاطبان است.

https://didhonar.ir/?p=22531