پلاتوهنر

گروه سون از «دوستت دارم» خواند…

به گزارش پلاتو هنر، گروه موسیقی «سون» پس از مدت‌ها دوری از اجراهای زنده شب گذشته پنجشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ روی صحنه رفت.

گروه موسیقی «سون» متشکل از آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی است.

شب گذشته این گروه موسیقی اجرای خود را با نیم ساعت تاخیر شروع کرد با این وجود بعضی از تماشاچیان تا نیمی از اجرا هم در حال ورود به سالن بودند. در ابتدا بخشی از موزیک ویدئوی «نشد بیام» روی صحنه به نمایش درآمد. سپس اجرای این گروه توسط نوازندگی امیر قنادی و صدای آرش قنادی با قطعه «من بی تو می‌میرم» شروع شد.

در ادامه بدون فاصله آهنگ «ای داد» اجرا شد. پس از آن آرش قنادی خطاب به تماشاچیان گفت: ما گروهی هستیم که دیرتر از همه کنسرت گذاشتیم اون هم زمانی که شما از ما خواستید و بلافاصله آهنگ «دیره»، «ادعا»، «نشد بیام»، «حالم خرابه» را اجرا کردند.

پس از آن کیارش پوزشی رو به مخاطبان گفت: دمتون گرم، این چندسالی که گذشت بعد از بیماری اتفاق های عجیب غریبی افتاد که خیلی ها آسیب دیدن و همه ما روزهای بدی رو گذروندیم و فهمیدیم که هیچی قشنگ تر از این نیست که بهم بگیم دوستت دارم و قدر باهم بودن رو بدونیم و با این مقدمه آهنگ «نرو خواهش می‌کنم»، «وقت و بی وقت» و «دنیای بعد از تو» را روی صحنه اجرا کردند.

آرش قنادی پس از قطعه «وقت و بی وقت» به همخوانی اش با امیر قنادی و کیارش پوزشی اشاره کرد و گفت این همخوانی بهتر از نخواندن روی استیج و پلی بک است. سپس «دیوونه» به عنوان دهمین آهنگ روی صحنه اجرا شد و پس از این آهنگ نوازندگان توسط آرش قنادی معرفی شدند. این گروه موسیقی با آهنگ های «ستاره»، «من واست می‌میرم» و «دوستت دارم» به ترتیب اجرای خود را به اتمام رساند.

کنسرت گروه «سون» تمدید می‌شود

گروه «سون» در پاسخ به استقبال خوب هواداران در کنسرت شب گذشته وعده داد این کنسرت برای تاریخ هجدهم تیرماه تمدید می شود.

آهنگ های اجراشده در این کنسرت را در ادامه می‌شنوید.

1- قطعه«من بی تو می‌میرم»

2- قطعه «ای داد»

3- قطعه «دیره»

4- قطعه «ادعا»

5- قطعه «نشد بیام»

6- قطعه «حالم خرابه»

7- قطعه «نرو خواهش می‌کنم»

8- قطعه «وقت و بی وقت»

9- قطعه «دنیای بعد از تو»

10- قطعه «دیوونه»

11- قطعه «ستاره»

12- قطعه «من واست می‌میرم»

13- قطعه «دوستت دارم»

 

سمیرا اسدیان

 

https://didhonar.ir/?p=22431