پلاتوهنر

از «ویردا» تا «غمباد» در گالری‌های هفته سوم تیر

به گزارش پلاتو هنر، با شروع یک هفته دیگر طبق روال مروری خواهیم داشت بر نمایشگاه‌‌هایی که میزبان آثار هنرمندان هستند.

جمعه 15 تیر چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران افتتاح شد. اگر شما هم به هنر و آثار هنری علاقه دارید، می‌توانید گزارش زیر را مطالعه و گالری مورد توجه خود را برای بازدید انتخاب کنید.

نمایشگاه انفرادی «غمباد»

نمایشگاه انفرادی حجم نرگس فراهانی با عنوان «غمباد» از جمعه 15 تیر در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 افتتاح شد و تا 22 تیر ادامه دارد.
روزهای تعطیل: شنبه‌ها

غمباد

نمایشگاه انفرادی «است»

نمایشگاه انفرادی آثار حمید ترکاشنوند با عنوان «است» تا 26 تیر در گالری ایرانشهر به نشانی خیابان ویلا، کوچه ششم، پلاک ۱۵ در معرض تماشا قرار دارد.
روزهای تعطیل: شنبه‌ها

نمایشگاه انفرادی «فانی/باقی»

نمایشگاه انفرادی آثار محمدحسن نیکبخت با عنوان «فانی/باقی» تا 16 مرداد در گالری دوست به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، خیابان چهارم، شماره ۴ برپاست.
روزهای تعطیل: شنبه‌ها و یکشنبه‌ها

فانی باقی

نمایشگاه انفرادی «پردیس‌گون»

نمایشگاه انفرادی آثار طناز عدلی با عنوان «پردیس‌گون» تا 24 تیر در گالری کاما به نشانی جردن ،خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول دایر است.

روزهای تعطیل: شنبه‌ها

گالری کاما

نمایشگاه انفرادی «ویردا»

بختیار سامه، هنرمند تجسمی مجموعه آثار خود را با عنوان «ویردا» تا 20 تیر سال جاری در گالری ایده واقع در میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک۲۶ به نمایش خواهد گذاشت.

در بیانیه این نمایشگاه به قلم بختیار سامه آمده است: «هنر برون داد درون داشت‌هاست در شیوه‌ای خاص که همگان بدان شکل ارائه نداده‌اند. آثار حاضر در نمایشگاه برداشتی استنباطی، روایتگرانه و فیگوراتیو از موضوعات بکری هست که در فرهنگ و جغرافیای گوشه‌ای از کره‌ خاکی جریان دارد. ویردا، مجموعه‌ کوچکی است که بخشی از زندگی مادران کوچرو و اتفاقات پیرامونشان را روایت می‌کند، باشد که مقبول افتد و با ارائه‌ نظرات در جهت رفع کم و کاستی‌ها رهنمونگر باشید.»

ویردا

https://didhonar.ir/?p=56515