پلاتوهنر

معرفی فیلم «Twisters»

فیلم سینمایی «Twisters» (گردبادها) در ژانر اکشن، ماجراجویی، هیجان‌انگیز به کارگردانی یلی آیزاک چانگ بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک ال. اسمیت و داستانی از جوزف کوسینسکی، محصول سال 2024 آمریکا ساخته شده است.

ستارگان:

دیزی ادگار جونز، گلن پاول، آنتونی راموس، براندون پریا و مورا تیرنی

 

Twisters
Twisters

خلاصه داستان:

یک متخصص هواشناسی و گردباد بازنشسته، به اوکلاهما باز می‌گردد تا با تیمی جدید و با استفاده از فناوری‌های نوین به فعالیت‌های خود ادامه دهد. این کارشناس با ترکیب تجربه‌های خود و تکنولوژی‌های پیشرفته، به دنبال پیش‌بینی و مقابله با گردبادهای قدرتمند و چالش‌های جوی است.

درباره فیلم:

«Twisters» دنباله‌ای مستقل برای فیلم «Twister» محصول 1996 محسوب می‌شود. این فیلم درباره دختر جوانی به نام کیت (دیزی ادگار جونز) است که روی فیزیک ابرها کار می‌کند و همه معتقدند او بهتر از هر دستگاهی می‌تواند جهت شکل‌گیری گردبادها را تشخیص دهد. او به همراه دوستانش قصد دارند یک تئوری را آزمایش کنند تا یک گردباد را از بین ببرند. آن‌ها می‌خواهند یک گردباد گیر بیاورند و با جاسازی یک دستگاه درون آن، گردباد را از درون منهدم کنند.

در عصر تغییرات اقلیمی می‌توانیم تصور کنیم روزی کره‌ی زمین در نتیجه‌ی این تغییرات به یک مکان غیرقابل سکونت تبدیل می‌شود اما کسانی وجود دارند که از خطر کردن لذت می‌برند و خودشان را به دل آن‌ها می‌زنند.

عوامل فیلم:

موسیقی: بنجامین والفیش، فیلمبردار: دن میندل، تدوین‌گر: ترلین ای. شروپ‌شیر
.

.

MIDb: 6.7

Rotten Tomatoes: 65%

مدت زمان فیلم: 122 دقیقه

زبان فیلم: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

معرفی انیمیشن «Inside Out 2»

 

https://didhonar.ir/?p=64256