پلاتوهنر

معرفی انیمیشن «Despicable Me 4»

انیمیشن سینمایی «Despicable Me 4» (من نفرت انگیز ۴) در ژانر جنایی، خانوادگی، علمی تخیلی، کمدی و ماجراجویی به کارگردانی کریس رناد، سال 2024 آمریکا ساخته شده است.

ستارگان (صداپیشگان):

استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، جوئی کینگ، میرندا کازگرو، استیون کلبر، سوفیا ورگارا، استیو کوگان، کریس رنو، مدیسون پولان، دنا گایر، کلوئه فاینمن و ویل فرل.

Despicable Me 4
Despicable Me 4

خلاصه داستان:

در قسمت «Despicable Me 4»، عضو جدیدی یعنی گرو جونیور به خانواده اضافه می‌شود، عضوی که تنها هدف‌اش آزار دادن پدرش است. در ادامه گرو با دشمن جدیدی به‌نام مکسیم لِمال و دوست‌دخترش یعنی ولنتینا روبه‌رو می‌شود که مجبور می‌شود…

درباره فیلم:

در قسمت «Despicable Me 4» پس از هفت سال گرو و مینیون‌ها قرار است با یک ماجراجویی جدید بازگردند و گرو دیگر یک ابرشرور نیست و به یک ضد قهرمان تبدیل شده است.

در دوران جدید او به‌ همراه همسر و سه دخترش و همچنین عضو جدید خانواده که گرو جونیور نام دارد، زندگی جدیدی را با مینیون‌ها آغاز کرده است اما آن‌ها تبدیل به هدفی برای ماکسیم له مال و والنتینا که شخصیت‌های شروری از دنیای خلافکاران هستند، می‌شوند و حالا این خانواده باید از شخصیت‌های شرور فرار کنند.

عوامل فیلم:

موسیقی: هیتور پریرا (موسیقی متن) و فارل ویلیامز (ترانه‌ها و تم‌ها)، نویسندگان: مایک وایت و کن داوریو، تدوین‌گر: تیفانی هیلکورتز.

 

IMDb: 6.2

مدت زمان فیلم: 94 دقیقه

Rotten Tomatoes: 52%

زبان فیلم: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم «Everest»

https://didhonar.ir/?p=69158