پلاتوهنر

بازگشت حامیم به شب‌های پُر از موسیقی

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 29 شهریور 1403 اولین کنسرت حامیم پس از 4 ماه دوری از صحنه در نمایشگاه بین‌المللی میلاد در دو سانس 19 و 22 برگزار شد.

حامیم خواننده پاپ هشتم ماه خرداد تصادف شدیدی داشت و پس از سه عمل جراحی موفقیت‌آمیز دوره نقاهت خود را گذراند. در مدتی که این خواننده جوان از فضای مجازی دور مانده بود و به خاطر آسیب در ناحیه صورت، فک و دهان، عمل‌های جراحی‌های متعددی را روی این قسمت انجام داده‌ بود، شایعاتی در صفحات مجازی درباره او ایجاد شد که صدایش از بین رفته‌است و دیگر توانایی خواندن و اجرای روی صحنه را ندارد.

اکنون این خواننده با انگیزه بیشتری نسبت به پیش به صحنه بازگشته است.

حامیم متفاوت به استیج آمد…

شب گذشته ورود حامیم به صحنه متفاوت آغاز شد. در ابتدا سایه این خواننده پشت پرده سفید نمایان شد، سپس با بالارفتن پرده با آهنگ «آی ستاره» روی صحنه ظاهر شد. این خواننده پس از خوشامدگویی، در ادامه آهنگ‌های «از قصد»، «کی میشه من»، «سیاه سفید»، «خورشید و ماه»، «رز سفید»، «عشق قدیمی» همراه با تک‌نوازی ویولنسل با نوازندگی هستی سپاسی، «نیمه‌ی گمشده من»، «راز شب»، «قلب منی»، «شب آخر»، «یکیو دارم»، «مرور» را روی صحنه خواند.

یکی از اتفاقات متفاوت کنسرت این خواننده اضافه شدن گروه زهی به گروه موسیقی روی صحنه بود. این خواننده جوان با سه آهنگ «مثلا»، «راز شب» و «این همه آدم» به همراهی گروه زهی کنسرت خود را به پایان رساند.

نیما شعبان‌نژاد یکی از مهمان‌های سانس اول کنسرت این کنسرت بود.

بیشتر بخوانید:

حامیم پس از ۲۰ روز به دنیای مجازی بازگشت

 

«شما بهتر می‌خوانید»/ گزارش تصویری مهر ماه 1402

https://didhonar.ir/?p=66768