پلاتوهنر

حامیم پس از 20 روز به دنیای مجازی بازگشت

به گزارش پلاتو هنر، حامیم خواننده پاپ که ۸ خرداد تصادف شدیدی داشت و پس از سه عمل جراحی موفقیت‌آمیز دوره نقاهت خود را می‌گذراند، اکنون با گذشت 20 روز در صفحه مجازی خود با انتشار پستی از حال خود

به گزارش پلاتو هنر، حامیم خواننده پاپ که ۸ خرداد تصادف شدیدی داشت و پس از سه عمل جراحی موفقیت‌آمیز دوره نقاهت خود را می‌گذراند، اکنون با گذشت 20 روز در صفحه مجازی خود با انتشار پستی از حال خود خبر داد.

در این مدت، به خاطر اینکه این خواننده جوان در ناحیه صورت، فک و دهان دچار آسیب شد و عمل‌های جراحی‌های متعددی را روی این قسمت انجام داده‌است، شایعاتی در صفحات مجازی درباره او ایجاد شد که صدایش از بین رفته‌است و دیگر توانایی خواندن و اجرای روی صحنه را ندارد.

سعید سالافزون، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آراد این شایعات را نادرست خواند و اعلام کرد که این خواننده پس از قرار گرفتن تحت عمل‌های جراحی مختلف، رو به بهبود است و باید تحت نظر باشد تا بتواند در نیمه دوم سال اجراهایش را از سر بگیرد.

این خواننده جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بعد از 20 روز سلام. دلتنگم و پر از حرف…

این حادثه قطعا که یک اتفاق ساده نبود، یا حتی اتفاقی هم نبود. بیشتر از دو هفته گذشت. فرصت زیادی داشتم و دارم برای فکر کردن. به اینکه چرا باید این اتفاق برای من می‌افتاد. چرا باید این آسیب‌ها بهم وارد می‌شد. حکمت این همه درد برای من چی بود…

بی‌شک که درد راه ورود نور به قلب و روح آدم است. این را الان بیشتر از همیشه لمس می‌کنم. بیشتر از همیشه محبت پروردگارم را به خودم حس می‌کنم. حضور شما، حضور خانواده‌ام، حضور دوستانم، حضور مردم بدون تردید موهبت بزرگی است که خدای من به من هدیه داده‌است. مدیونش هستم، ممنونش هستم و قدردان و دست‌بوس‌تان هستم بری این همه مهر، برای این همه عشق، خداروشکر می‌کنم که هستم، ماندم، و دیدم زیبایی‌های این دنیا رو واضح‌تر از همیشه…

با قلبی پر از امید، پر از نور، سرشار از عشق، با روحی که متعالی‌تر از همیشه به این دنیا و این زندگی نگاه می‌کند.

به برکت دعاهای خیر و مهر بی‌دریغتون این روزهارا پشت سر می‌گذارم و هر لحظه مشتاق‌تر از همیشه منتظر دیدارتان، منتظر هم‌صحبتی، هم‌صدایی و خاطره‌سازی با شما هستم.

به امید اینکه در ادامه راه بتوانم ذره‌ای از عشقی که همیشه بی‌منت به من دادین و میدین را جبران کنم. سلامای و حال خوب برای همه‌مون تنهای آرزوی منه.

دوستتون دارم. حامیم.»

 

 

سمیرا اسدیان

 

https://didhonar.ir/?p=54844