پلاتوهنر

فیلم زودپز تصویری جدید از نوید محمدزاده در ذهن مخاطبان خواهد ساخت

فیلم زودپز به نویسندگی مهدی نادری و محسن تنابنده، کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از امروز 17 مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. فهرست عوامل این فیلم سینمایی خبر از اتفاقات خوبی در ژانر کمدی و فروش سینمای ایران می‌دهد. اکران این فیلم بهانه‌ای شد تا با تهیه‌کننده این پروژه به گپ و گفت بنشینیم.

منصور سهراب‌پور تهیه کننده فیلم زودپز در گفتگو با پلاتوهنر، با اشاره به پیش‌بینی خود از وضعیت گیشه این فیلم پس از اکران گفت: باتوجه به عواملی که در این پروژه فعالیت دارند و اتفاقی که در پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم سینمایی رخ داد، کاملا مشهود است که به زودی شاهد چه اتفاق بی‌نظیری در سینمای ایران خواهیم بود.

به دنبال گرفتن خنده از مخاطبان، به هر قیمتی نیستیم!

او ادامه داد: فیلم زودپز فیلمی مردمی است که از لحاظ اخلاقی چهارچوب‌ دارد و به قصه پایبند است. این فیلم از شوخی‌های خارج از چهارچوب دوری می‌کند و به دنبال گرفتن خنده از مخاطبان به هر قیمتی نیست، بلکه با قصه و اتفاقات جذاب، مخاطبان را با خود همراه می‌کند.

تهیه کننده فیلم زودپز در ادامه با اشاره به همکاری خود و رامبد جوان عنوان کرد: در پروسه تولید این فیلم، متوجه شدم که رامبد جوان زمانی که پروژه‌ای را آغاز می‌کند بسیار اهل تعامل و بی حاشیه است و توجه ویژه‌ای به کارش دارد. او با تمام عوامل این فیلم بسیار همراه و همدل بود، به همین دلیل از همکاری با او رضایت کامل دارم، چه از لحاظ اخلاقی چه کار حرفه‌ای.

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ساخت ایران» با اشاره به ترکیب بازیگران این پروژه سینمایی گفت: برای گروهی که درنهایت انتخاب شدند انرژی ویژه صرف شد، زیرا به دنبال ترکیب جدیدی از ستاره‌های سینما بودیم. در این فیلم ترکیب محسن تنابنده و نوید محمدزاده هر دو بازی جدیدی از خود به جای گذاشتند.

تیزر فیلم «زودپز»

اولین تجربه ژانر کمدی نوید محمدزاده با فیلم زودپز موفقیت‌آمیز بود

سهراب‌پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور نوید محمدزاده در فیلم زودپز که اولین تجربه او از ژانر کمدی در سینما به حساب می‌آید، گفت: در روزهای اول، نوید کار برایش سخت بود، اما همانطور که همه با پتانسیل‌های بالای او و موفقیت‌هایش در عرصه سینما و بازیگری آشنا هستند، برای ژانر کمدی هم تمام تلاشش را کرد و قطعا مردم در این فیلم نوید دیگری را خواهند دید.

او ادامه داد: نوید محمدزاده در پیشبرد داستان بسیار همراه و تاثیرگذار بود زیرا به شدت بازیگر باهوشی است و برای تمام بازی‌هایی که می‌کند انرژی و زمان ویژه می‌گذارد. او پیش از این تصمیم داشت که خودش را با یک نقش کمدی به چالش بکشد که خوشبختانه فیلمنامه فیلم «زودپز» را دوست داشت و از میان دو پیشنهاد کمدی دیگر، با تیم ما همکاری کرد. به نظرم مخاطب او را به عنوان یک کمدین نیز انتخاب خواهد کرد.

فیلم زودپز
فیلم زودپز

سهراب‌پور با اشاره به نقش تهیه‌کننده در سلیقه و ذائقه مخاطبان در سینما تصریح کرد: باتوجه به اینکه تهیه‌کننده لحن و قصه کار را انتخاب می‌کند، پس نقش بسیار مهمی در سینما دارد. یکی از عوامل موفقیت آثاری که در گیشه موفق عمل کرده‌اند و جذب مخاطب خوبی داشته‌اند نیز به تهیه‌کنندگان سینما بازمی‌گردد.

دوست داشتم خانواده در سالن سینما احساس امنیت کند

او ادامه داد: در این اثر برایم بسیار مهم بود که خانواده در زمان تماشا احساس امنیت کند. متاسفانه اتفاقی که در سال‌های اخیر در ژانر کمدی رخ داد این بود که تهیه‌کنندگان سینما تلاش داشتند مخاطب را به هر قیمتی به سالن بکشانند. بنابراین تهیه‌کنندگان نسبت به سلیقه مردم صفر تا صد مسئولیت دارند و تفکر و نگاهشان جزو مسائل اصلی یک پروژه است که می‌تواند تاثیر بسزایی در شکل گیری لحن و قصه کار داشته باشد.

فیلم زودپز
فیلم زودپز

بیشتر بخوانید:

فیلم سینمایی «زودپز»

https://didhonar.ir/?p=68881