پلاتوهنر

این هفته به کدام گالری‌ها برویم؟

به گزارش پلاتو هنر، با شروع یک هفته دیگر طبق روال مروری خواهیم داشت بر گالری‌هایی که میزبان آثار هنرمندان هستند.

جمعه ۱۸ اسفند ماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح اشد. اگر شما هم به هنر و آثار هنری علاقه دارید، می‌توانید گزارش زیر را مطالعه و گالری مورد توجه خود را برای بازدید انتخاب کنید.

پلاتو هنر در این هفته به چند نمایشگاه هنرهای تجسمی سر زده و با هنرمندان گفتگویی خواهد داشت. در این رابطه با ما همراه باشد و صحبت‌های هنرمندان را درباره آثارشان مطالعه کنید.

نمایشگاه گروهی برای امید جمعه ۱۸ اسفند ماه در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵ افتتاح شد و تا جمعه ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

نمایشگاه گروهی نگاهی به طراحی تا ۱۴ فروردین ماه در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر  شماره١٤٨ در معرض تماشا قرار دارد.

نمایشگاه گروهی چند ۱۰ اثر چند ۱۰ میلیونی تا جمعه ۳۱ فروردین ماه در گالری آرت سنتر در نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان ادامه دارد.

نمایشگاه آثار شهره مهران تا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در گالری امروز به نشانی اصفهان، آبشار دوم، کوچه فرشید، پلاک ٣٢٤ برپا است.

نمایشگاه آثار هادی معزی با کیوریتوری احسان صفری به نام در ستایش مسخ تا ۲۷ اسفند ماه در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 ادامه دارد.

نمایشگاه انفرادی مریم شریفی شوریجه به نام پندار تا دوشنبه ۲۸ اسفند ماه در گالری هان در شیراز، خیابان ملاصدرا، اواسط خیابان حکیمی، سمت چپ، جنب مدرسه فاطمه زهرا در معرض تماشا قرار دارد.

 

https://didhonar.ir/?p=44737