پلاتوهنر

با جدیدترین قطعه‌های موسیقی همراه ما باشید

به گزارش پلاتو هنر، در اولین هفته اسفند، هنرمندان موسیقی ما از آهنگسازان جوان گرفته تا خوانندگان مطرح کشورمان از آثار جدید خود رونمایی کرده‌اند. در ادامه به جدیدترین‌های آثار موسیقی می‌پردازیم:

با امین ولی، آهنگساز جوان ایرانی آشنا شوید…

قطعه بی‌کلام و ارکسترال «دگرگون» اثر امین ولی

قطعه بی‌کلام و ارکسترال «دگرگون» در ژانر موسیقی کلاسیک ایرانی، اثر موسیقیایی امین ولی است که به تازگی منتشر شده است. در این قطعه بیکلام، سازهایی همچون ویلن، ویلن آلتو و ویلنسل، به همراه سازهای کوبه‌ای، ساز تار را همراهی کرده‌اند.
امین ولی، نوازنده، آهنگساز و نویسنده موسیقی ایرانی است. او علاوه بر ساز تار که ساز تخصصی او است، نوازنده سازهای سه تار و عود نیز است و در ژانر‌های موسیقی کلاسیک ایرانی و تلفیقی فعالیت می‌کند.
او گروه موسیقی را در کشور کانادا با حضور یوری هوکر، Yuri Hooker نوازنده کانادایی و برجسته ویلنسل ارکستر سمفونیک وینیپگ و ارن پراپ، Erin Propp خواننده سرشناس جز کانادایی، تشکیل داده است و در ماه‌های اخیر کنسرت‌هایی در چندین شهر کانادا برگزار کرده‌اند. قطعه «شکوه تو» تازه‌ترین اثر موسیقیایی منتشر شده این گروه است.
امین ولی با همراهی اعضای گروه خود و حضور چند نوازنده میهمان دیگر، چندین قطعه بی‌کلام و با کلام را در ژانر موسیقی تلفیقی ضبط کرده‌اند که در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

آهنگ «جوانه» با صدای فرشاد جمالی

ترانه‌سرای این قطعه موسیقی «جوانه» دکتر شفیعی کدکنی و فرشاد جمالی است. آهنگساز حسام ناصری است و توسط آرش پاکزاد میکس و منتشر شده است.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به آهنگ‌های تازه منتشر شده از خوانندگان نام‌آشنای کشورمان:

آهنگ «وای اگر» با صدای عرفان طهماسبی

محمد سلطانی ترانه‌سرای جدیدترین قطعه موسیقی عرفان طهماسبی است. امین آیین و وحید فرج‌زاد تنظیم‌کنندگان «وای اگر» هستند. ساخت موسیقی به عهده حامد و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد بوده‌است. نوازنده گیتار نیکان واحد و هنگ‌درام عرفان قوی‌قلب است.

آهنگ «شیراز» با صدای روزبه بمانی

خواننده و ترانه‌سرای قطعه «شیراز» روزبه بمانی است. موسیقی این قطعه توسط حامد حسینی ساخته شده‌است. تنظیم‌کننده مهرداد احمدزاده و میکس و مسترینگ ایمان احمدزاده است. نوازنده گیتار این قطعه موسیقی توسط نواخته شده‌است.

آهنگ «خورشید و ماه» با صدای حامیم

 

خواننده و ترانه‌سرای قطعه «خورشید و ماه» حامیم است.این قطعه توسط علیرضا ریاضی تنظیم و توسط محمد فلاحی میکس و مستر شده است. نوازنده گیتار الکتریک نیما رمضان و گیتار نایلون هیراد نیکنام است.

آهنگ «قول دادم» با صدای مهدی منافی

قطعه «قول دادم» با صدا و موسیقی مهدی منافی ساخته شده است. میکس و مستر و تنظیم قطعه «قول دادم» توسط مجید ملوندی انجام شده‌است. محمد مبارکی ترانه این قطعه را سروده است. نوازنده گیتار مجید مشهدی و نوازنده ویولن مهدی نظری است.

آلبوم «فرمانروا» با صدای ایوان‌بند

آلبوم «فرمانروا» با صدای فواد غفاری و حسین شریفی (گروه ایوان) منتشر شده است. امیر بهادردهقان و اشکان عرب تنظیم‌کنندگان این قطعه موسیقی هستند. میکس و مسترینگ هم توسط مهدی کریمی و محمد فلاحی انجام شده‌است.
سمیرا اسدیان
بیشتر بخوانید:
https://didhonar.ir/?p=44169