پلاتوهنر

حامیم در جشنواره موسیقی فجر سنگ تمام گذاشت

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 27 بهمن ماه 1402 حامیم در پنجمین روز از سی و نهمین جشنواره موسیقی بین‌المللی فجر در فرهنگسرای بهمن در دو سانس 19 و 22 روی صحنه رفت.

بر اساس این گزارش، در ابتدای کنسرت این خواننده جوان با آهنگ «آی ستاره» اجرای خود را آغاز کرد و در ادامه همراه با سلام و احوال‌پرسی به طرفداران خود خوش آمد گفت.

سپس حامیم به شب تولدش اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم تولدم کنارتون هستم. البته دیروز تولدم بود ولی خب تا آخر سال میتونه روز تولدم باشه.

در ادامه کنسرت، آهنگ‌های «راز شب»، «کی میشه من»، «از قصد»، «سیاه سفید»، «گل رز»، «عشق قدیمی»، «نیمه‌ی گمشده» توسط این خواننده نسل جوان روی صحنه خوانده شد.

پس از اجرای قطعه «نیمه‌ی گمشده»، حامیم به همراه تعدادی از نوازندگان برای دقایقی صحنه را ترک کرد. مجید رضاپور نوازنده درامز این لحظات را تک‌نوازی کرد که با استقبال و تشویق مخاطبان همراه شد.

پس از تک‌نوازی نوازنده درامز حامیم به همراه نوازندگانش به سالن بازگشت و اجرای خود را از سر گرفت. بر همین اساس، آهنگ‌های «قلب منی»، «این همه آدم» که به تازگی منتشر شده است، «راز شبم»، «شب آخر» روی صحنه اجرا شد.

در ادامه حامیم به اجرای آهنگ «مثلا» پرداخت که قسمتی از آهنگ را فراموش کرد و با خنده گفت: «خواننده آهنگ رو یادش رفت، اشکالی نداره» سپس با تسلط به اجرای آهنگ ادامه داد.

این خواننده با اجرای آهنگ‌ «اولاش» اجرای خود را به پایان رساند.

در نهایت، حامیم هنگام خداحافظی با طرفداران، با وجود اینکه تعدادی از مخاطبان در حال ترک سالن اجرا بوده‌اند، بخشی از آهنگ‌‌های «قلب منی»، «سیاه سفید» و «آی ستاره» را با طرفداران خود هم‌خوانی کرد.

گفتنی است ارتباط گرم و مستقیم حامیم با طرفداران خود، تسلط بر اجرا و همراهی و هم‌خوانی مخاطبان با این خواننده یک شب به‌یاد ماندنی را در شب بارانی جشنواره موسیقی فجر رقم زد.

گروه نوازندگان حامیم را امیررضا صدوقی کیبورد، نیما رمضان گیتار الکتریک، نوید زمردی گیتار، آرش سعیدی گیتار بیس، مجید رضاپور درامز، هستی سپاسی ویلنسل و اشکان آبرون نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر تشکیل می‌دهند.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نخستین تجربه حضور این خواننده جوان در عرصه موسیقی پاپ است.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

اشوان در سومین شب جشنواره موسیقی فجر غوغا به‌پا کرد

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

https://didhonar.ir/?p=43170