پلاتوهنر

ماجرای بلیت‌های شناور سینما چیست؟

به گزارش پلاتو هنر، در تاریخ چهارم دی ماه بود که روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی بیان کرد که علاوه بر روزهای سه شنبه، در روزهای دوشنبه نیز بلیت های سینما به صورت نیم بها عرضه خواهد شد و قرار شد این طرح از 11 دی ماه عملی شود. باتوجه به دو روز شدن نیم بها بودن بلیت ها، ماجرای بلیت‌های شناور سینما نیز مطرح شد.

به همین منظور گفتگویی با محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران داشتیم و از او درباره این ماجرای بلیت‌های شناور سینما سوال کردیم.

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران کشور در گفتگو با پلاتو هنر درباره بلیت‌های شناور سینما گفت: بنابردرخواست مدیرکل اداره نظارت بر نمایش سازمان سینمایی آقای روح الله سهرابی، قرار بر این شد که علاوه بر سه شنبه، دوشنبه‌ها نیز بلیت‌های سینما به صورت نیم بها عرضه شود.

صابری ادامه داد: به این ترتیب در کنار دوشنبه و سه شنبه که بلیت‌ها نیم بها خواهند بود، در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه بلیت‌ها مانند قبل و باتوجه به درجه سینما به قیمت‌های ۴۵ و ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

محمدرضا صابری در پایان بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه و متناسب با موقعیت جغرافیایی سینما و تصمیم و تشخیص مدیرسینما مبنی بر ساعت اوج و شلوغی، قیمت بلیت‌ها تغییر پیدا می‌کنند و سینماهای درجه یک ۴۵ هزار تومان، ممتاز ۶۰ هزار تومان و مدرن ۸۰ هزار تومان خواهند بود. در همین روزها و پیش از ساعت اوج و شلوغی هم قیمت‌ها مانند روزهای معمولی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

اکران آنلاین فرصتی تازه برای فیلم کوتاه

 

محمد زکی زاده

https://didhonar.ir/?p=39479