پلاتوهنر

گالری‌گردی در تهران بارانی

به گزارش پلاتو هنر، با شروع یک هفته دیگر طبق روال مروری خواهیم داشت بر نمایشگاه‌‌هایی که میزبان آثار هنرمندان هستند.

جمعه 6 بهمن ماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد. اگر شما هم به هنر و آثار هنری علاقه دارید، می‌توانید گزارش زیر را مطالعه و گالری مورد توجه خود را برای بازدید انتخاب کنید.

پلاتو هنر در این هفته به چند نمایشگاه هنرهای تجسمی سر زده و با هنرمندان گفتگویی خواهد داشت. در این رابطه با ما همراه باشد و صحبت‌های هنرمندان را درباره آثارشان مطالعه کنید.

نمایشگاه مکنون

نمایشگاه انفرادی سعیده میقانی با عنوان «مکنون» 6 تا 20 بهمن ماه در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، بن بست ابهری، پلاک پنج برپاست.

کشور تماشاچی ها

نمایشگاه انفرادی بهرام شیردل با گردآوری رضا عابدینی به نام «کشور تماشاچی‌ها» ششم تا ۲۴ بهمن در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ برپاست.

اینجا در حضور تو

نمایشگاه انفرادی وحید بیک‌وردی با عنوان «اینجا، در حضور تو» 6 تا 24 بهمن ماه در گالری دوست به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، خیابان چهارم، شماره چهار برپاست.

واکاوی 2

نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه با عنوان «واکاوی ۲» با گردآوری علیرضا پویا ششم تا ۱۸ بهمن در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ دایر است.

گالری شیرین

نمایشگاه انفرادی نقاشی و مجسمه ساغر حمزه‌لو با عنوان «خوابگرد» ششم تا ۲۱ بهمن در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ سیزدهم، پلاک پنج برپاست.

گالری اُ

نمایشگاه‌های انفرادی مجید بیگلری با عنوان «پرچم سفید» و «سگ‌های پوشالی» آثار سارا عباسیان ششم تا ۱۷ بهمن در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول دایر است.

https://didhonar.ir/?p=41281