پلاتوهنر

پایان بهار با گالری‌‌گردی

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 26 خرداد ماه طبق روال هر هفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد.

در ادامه به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌ها که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته‌ایم.

 

نمایشگاه «بیا ز سنگ بپرسیم» با آثار برگزیدگان فستیوال ملی طراحی سنگ ایران تا 7 تیرماه در نگارخانه سهراب به نشانی خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره ۱۴۲ میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه انفرادی آثار زهرا شفیع به نام «دشت‌های بی‌حاصل» ۲۶ خرداد تا ۱۴ تیر هرروز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت دایر است.

نمایشگاه انفرادی آثار فرزاد شکاری با عنوان «مخدوش» تا نهم تیر ماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول دایر است.

گالری امکان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

نمایشگاه آثار سحر نجمی به نام «روزنه‌ای به یک رؤیا» در گالری ایده به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی)، شماره ۲۶ افتتاح شده و تا هفتم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

نمایشگاه انفرادی نقاشی زهرا نوری‌زنوز با عنوان «گربه‌ها در پی پرنده‌ها در پی موش‌ها» در گالری دلگشا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۱۷ افتتاح شده و تا ۲۶ تیر به جز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برپاست.

نمایشگاه انفرادی طراحی‌های حمید عربی تا 9 تیرماه در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ برپا است.

این گالری شنبه ها تعطیل است.

نمایشگاه انفرادی عکس‌های سعید افروخته به نام «نماهایی در مه» تا 26 تیرماه به صورت آنلاین در سایت گالری راه ابریشم برپا است.

علاقه مندان برای مشاهده این عکس ها می توانند به نشانی اینترنتی https://www.silkroadartgallery.com/ مراجعه کنند.

«خواب و بیداری» عنوان نمایشگاه انفرادی مرضیه گلستانه است که تا 31 خرداد ماه در گالری اکنون اصفهان ادامه دارد. گالری اکنون در نشانی اصفهان، خیابان مارنان از سمت نظرغربی، بن بست ۶، پلاک ۱۵۳ واقع شده است.

‎‏‎نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های هما توکلی با عنوان «غیرممکن» ٢۶ خرداد ساعت ۱۶ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک چهار افتتاح شد و تا پنجم تیر از ساعت ۱۳ تا ۲۰ در این گالری دایر است.

گالری ژاله شنبه‌ها تعطیل است.

نمایشگاه «برگشت ناپذیر» با آثاری از مسعود احمدی و جواد جعفری تا نهم تیرماه در باگالری به نشانی بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ برپاست.

گالری روزهای شنبه تعطیل است.

نمایشگاه نقاشی‌های حسین مجنی به نام «تیغ و جوهر» در گالری گویه واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، پلاک ۳۹ افتتاح شده و تا پنجم تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپا خواهد بود.

 

https://didhonar.ir/?p=21118