پلاتوهنر

هم‌خوانی باشکوه مخاطبان در کنسرت حامیم/ «شما بهتر می‌خوانید»

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 9 مهر ماه 1402 کنسرت حامیم در دو سانس 19 و 22 در نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار شد.

اجرای اولین سانس از این کنسرت با 30 دقیقه تاخیر در ساعت 19:30 و با آهنگ «آی ستاره» آغاز شد. حامیم پس از آهنگ «یکیو دارم» رو به مخاطبان حاضر در سالن ایستاد و گفت: «به خودم قول دادم وقتی این آهنگ را روی صحنه می‌خوانم به همه بگویم که این آهنگ را برای چه کسی نوشتم…به افتخار آن بالاسری…» و در ادامه به ترتیب آهنگ‌های «سیاه سفید»، «کی میشه من»، «قلب منی»، «خونمون»، «رز سفید»، «عشق قدیمی»، «نیمه گمشده»، «از قصد»، «مثلا»، «شب آخر» را روی صحنه اجرا کرد.

همچنین پس از این اجرا مجید رضاپور نوازنده درام به مدت 5 دقیقه تک نوازی کرد. سپس این خواننده با آهنگ «اولاش» اجرای خود را به پایان رساند.

پس از پایان کنسرت، حامیم و نوازندگانش در مقابل مخاطبان ایستادند و قسمتی از آهنگ‌های «سیاه سفید» و «عشق قدیمی» را همراه با طرفداران خود خواندند.

این خواننده هنگام اجرا اعضای گروهش را معرفی کرد که عبارتند از خوانندگان هم‌خوان شروین منصورنژاد، پرنیان پارسایی، سارا اوراجی و آیلین یزدان‌دوست، نوید زمردی گیتار آکوستیک، امیررضا صدوقی کیبورد، مجید رضاپور نوازنده درام، مدیر برنامه، تهیه کننده و مدیرعامل آراد کنسرت سعید سال‌افزون.

در اکثر کنسرت ها دیده می‌شود که بخشی از آهنگ هایی که جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد، توسط طرفداران هنگام اجرا هم‌خوانی می‌شود. هم‌خوانی طرفداران پس از اجرای هر آهنگ در کنسرت حامیم دیدنی و وجه تمایزی با کنسرت های دیگر بود. حامیم خطاب به طرفداران خود بارها عنوان کرد :«شما بهتر می‌خوانید» و با اشاره با این جمله همراهی و توجه مخاطبان را در سالن جلب می‌کرد.

این خواننده در بخشی از کنسرت به آهنگ جدید خود اشاره کرد که قسمتی از آن، پیش از اجرا در سالن پخش می‌شد. او خبر داد که این آهنگ به زودی منتشر می‌شود.

در ادامه آهنگ هایی که در این کنسرت اجرا شد را می‌شنوید:

1- آهنگ «آی ستاره»

2- آهنگ «یکیو دارم»

3- آهنگ «سیاه سفید»

4- آهنگ «کی میشه من»

5- آهنگ آهنگ«قلب منی»

6- آهنگ «خونمون»

7- آهنگ «رز سفید»

8- آهنگ «عشق قدیمی»

9- آهنگ «نیمه گمشده»

10- آهنگ «از قصد»

11- آهنگ «مثلا»

12- آهنگ «شب آخر»

13- آهنگ «اولاش»

.

https://didhonar.ir/?p=31618