پلاتوهنر

گالری‌گردی از «اشتیاق خورشید» تا «حاکم بی دلیل» در تهران

به گزارش پلاتو هنر، با شروع یک هفته دیگر طبق روال مروری خواهیم داشت بر نمایشگاه‌‌هایی که میزبان آثار هنرمندان هستند.

جمعه 5 مرداد چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران افتتاح شد. اگر شما هم به هنر و آثار هنری علاقه دارید، می‌توانید گزارش زیر را مطالعه و گالری مورد توجه خود را برای بازدید انتخاب کنید.

نمایشگاه انفرادی «حاکم بی دلیل»

سعید چلنگر، هنرمند تجسمی مجموعه آثار خود را با عنوان «حاکم بی دلیل» تا 23 مرداد سال جاری در گالری هما واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگاه

نمایشگاه انفرادی «آنچه که هست»

نمایشگاه انفرادی آثار سهیلا آهنگری با عنوان «آنچه که هست» تا 19 مرداد در گالری آریا به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس‌آباد، کوی زرین، پلاک 10 دایر است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده: «کنار خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنم باغ کوچکی دارد. دانه‌های بذر را یکی یکی در دل زمین می‌کارم. بهار شده است و زمین به شکل ملایم و منظمی در حال رشد است. طبیعت خودش را احیا کرده است، به شکلی عجیب و اغواگرانه همه چیز در کنار هم پر رنگ می‌شوند.

رویش برگ درخت انار تا صدای پرندگان و پرواز حشره‌ها و لغزش یک مار.

دائما این نظم را مکتوب می‌کنم که من تنها نیستم و هر چه هست زنجیره بزرگ و تکرار ساده‌ای است کنار هم با یک معنای واحد.»

روزهای تعطیل گالری: شنبه‌ها

هفته اول مرداد

نمایشگاه انفرادی «اشتیاق خورشید»

نمایشگاه انفرادی آثار نیوشا نیوژپور با عنوان «اشتیاق خورشید» تا ۱۶ مرداد در گالری دوست به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، خیابان چهارم، شماره ۴ برپاست.
روزهای تعطیل: دوشنبه‌ها

هفته اول مرداد

نمایشگاه انفرادی «کاواآکاری»

نمایشگاه انفرادی آثار جعفر شریعت با عنوان «کاواآکاری» تا 19 مرداد در گالری یافته به نشانی تهران، دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی پلاک ۸ در معرض تماشا قرار دارد.
روزهای تعطیل: شنبه‌ها

 

هفته اول مرداد

نمایشگاه انفرادی «باغ ازلی؛ مجمع پرندگان»

نمایشگاه انفرادی نقاشی الهام نفیسی با عنوان «باغ ازلی؛ مجمع پرندگان» از جمعه 5 مرداد در گالری ایکس هما به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک 5 افتتاح شد و تا 23مرداد ادامه دارد.

هفته اول مرداد

https://didhonar.ir/?p=59533