پلاتوهنر

معرفی فیلم «Greenland»

فیلم سینمایی «Greenland» (گرینلند) در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز به کارگردانی ریک رومن وو و نویسندگی کریس اسپارلینگ محصول سال 2020 انگلستان و ایالات متحده آمریکا است.

.
Greenland
Greenland

خلاصه داستان:

فیلم سینمایی «Greenland» روایت داستانی است که دانشمندان کشف کرده‌اند، قطعاتی از یک ستاره دنباله‌دار در عرض چند روز به زمین برخورد می‌کند و احتمالاً باعث انقراض بشریت خواهد شد. تنها امید زنده ماندن پناه بردن به پناهگاه‌هایی در گرینلند است. جان گریتی (جرارد باتلر) در یک سفر خطرناک تلاش می‌کند تا امنیت همسر (مورنا باکارین) و پسرش را هنگام سفر به سراسر کشور برای رسیدن به پناهگاه در گرینلند، قبل از اینکه خیلی دیر شود، تأمین کند.

درباره فیلم:

داستان فیلم سینمایی «Greenland» درباره جان گریتی مهندس سازه است. به‌تازگی دانشمندان ستاره دنباله‌دار جدیدی را کشف کرده‌اند که کلارک نام دارد و از تکه‌های بی‌شمار سنگ تشکیل شده است. پیش‌بینی می‌‌شود که این ستاره دنباله‌دار به‌زودی از کنار زمین عبور کند؛ اما یکی از قطعات آن روی یکی از شهرها سقوط خواهد کرد و آن شهر کاملاً نابود می‌شود. جان گریتی متوجه می‌‌شود که به‌همراه خانواده‌اش انتخاب شده‌ است تا همگی در یک منبع بزرگ زیرزمینی پناه بگیرند؛ اما رسیدن به این پناهگاه چندان آسان نخواهد بود.
سری دوم و ادامه این فیلم سینمایی در دست تولید است.

عوامل فیلم:

موسیقی: دیوید باکلی، فیلمبردار: دانا گنزالس، تدوین‌گر: گابریل فلمینگ
.

 

MIDb: 6.4

Rotten Tomatoes: 64%

مدت زمان فیلم: 119 دقیقه

زبان فیلم: انگلیسی

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم «Arthur the King»

https://didhonar.ir/?p=63444