پلاتوهنر

امیر غفارمنش در گفتگو با پلاتوهنر:

فقط زمانی که روی صحنه هستم، زندگی‌ می‌کنم

به گزارش پلاتو هنر، نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب و با حضور امیر غفارمنش، جوانه دلشاد و امیر کربلایی‌زاده، اثری است که این روزها در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود.

امیر غفارمنش بازیگر نمایش «شام خداحافظی» درمورد عشقی که به تئاتر دارد گفت: به نظر من اگر نیت رشد و تغییر در جامعه را دارید باید تئاتر کار کنید و سالن‌های تئاتر بسازید. هیچ تئاتری پیام‌آور بیداد ظلم و جهل نیست، همیشه پیام‌آور عشق دوستی و صلح است و به اعتقاد من بازیگرانی که چای تئاتر را خورده‌اند همه معتقدند که با کمی دستمزد بیشتر هرگز به سمت سینما تلویزیون نخواهند رفت.

او ادامه داد: برای من تئاتر رفیق بامعرفتی بوده که از سال 66 دست من را گرفته و باعث دیده شدن من شده است. الان که شرایطی دارم که در میان مردم جا افتاده‌ام احساس می‌کنم که باید دست تئاتر را بگیرم و دینم را به آن ادا کنم. مثل رفیق خوبی که باید کارهایش جبران شود.

این بازیگر با اشاره به اینکه تا چه زمانی قصد دارد روی صحنه تئاتر باشد، گفت: تئاتر برای من تا دم گور عزیز است، یعنی حتی اگر نتوانم حرف بزنم و دستانم بلرزد باز هم دوست دارم روی صحنه باشم و با نگاهم بازی کنم. به قول معروف «گر به همه عمر خویش با تو برآرم دمی، حاصل عمر آن دمست باقی ایام رفت». به نظرم بدون تئاتر زندگی را می‌گذرانیم و تنها زمانی که زندگی می‌کنیم فقط روی صحنه تئاتر است.

ادامه این گفتگو را تماشا کنید:

https://didhonar.ir/?p=38920