پلاتوهنر

علی یاسینی به درخواست هواداران از آهنگ جدیدش خواند…

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 12 مهر ماه 1402 کنسرت علی یاسینی در دو سانس 17 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

شب گذشته علی یاسینی طبق روال همیشگی اجرای خود را با آهنگ «نصف شب» آغاز کرد. سپس در ادامه آهنگ های «منو برگردون عقب»، «پرواز»، «ماه قشنگم»، «دیوار»، «این روزا»، «نده قول» روی صحنه اجرا شد. سپس این خواننده گیتارش را در دست گرفت و همانطور که گیتار می زد آنپلاگد «الکی»، «هر جای شهر»، «دورترین نزدیک» به همراه نوازندگی گروهش اجرا کرد. در ادامه به درخواست طرفدارانش قسمتی از آهنگ جدیدش را با نوازندگی محمد حیدری  در مقابل مخاطبان خواند. پس از آن آهنگ شاد «انگار نه انگار» خوانده شد.

در ادامه پیش از اجرای آهنگ «جنگ» تک نوازی ساز بادی را دیدیم، پس از این آهنگ این خواننده به رسم همیشگی اش آهنگ «چراغونی»، «نصف شب» و «نده قول» را با نواختن پیانو برای مخاطبان خود اجرا کرد. در پایان این کنسرت آهنگ «بهتر از منه» را به عنوان آهنگ مورد علاقه خودش اجرا کرد.

به رسم همیشگی، علی یاسینی برای خداحافظی با طرفداران خود از آنها خواست که همگی نور تلفن همراه خود را روشن کنند و با او آهنگ «چراغونی» را هم خوانی کنند. او طی این هم‌خوانی با مخاطبانش به رسم یادگاری با تلفن همراه خود یک ویدئو به صورت سلفی گرفت.

خلاقیت در اجرا با خلق صدای جدید

یاسینی بار دیگر همراه با نوازندگانش با خلاقیت روی صحنه حاضر شدند. در قسمت هایی از اجرا دیدیم که این خواننده از طرفدارانش خواست توجه خود را به امیر حسین کیان پور نوازنده سازهای بادی و فرزاد رضایی نوازنده گیتار الکتریک جلب کنند و به صداهای تازه ای از این ساز ها گوش بدهند که این نوآوری درکنار ایجاد سرگرمی به تنهایی باعث آشنایی و فرهنگ سازی در مورد این سازها می‌شود.

آنچه در شب گذشته در اجرای نوازندگان به چشم می‌خورد تک نوازی و هم‌نوازی سازهای پیانو و ساز بادی و کوبه ای بود. ناگفته نماند تک نوازی امیرحسین کیان‌پور به عنوان نوازنده بادی در شروع اکثر آهنگ ها تحسین‌برانگیز بود.

اعضای گروه علی یاسینی بدین شرح هستند: رهبر اکستر و تنظیم کننده: سعید شمس، نوازنده ساز بادی: امیرحسین کیان‌پور، گیتار الکتریک: فرزاد رضایی، ساز کوبه‌ای: اشکان پورفرخی، پیانیست: محمد حیدری، بیسیست: بهشاد مژگانی، صدابردار: علیرضا کبریایی، تهیه کننده و مدیر مجموعه لیماکنسرت: میلاد ماهان راد.

بیشتر بخوانید:

آهنگ جدید علی یاسینی منتشر شد

رسم همیشگی علی یاسینی؛ هم‌خوانی «چراغونی» با طرفداران

 

https://didhonar.ir/?p=31922