پلاتوهنر

عاشقانه‌های فرزاد فرزین به سبک دهه 1360

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 20 تیر ماه 1402 کنسرت فرزاد فرزین خواننده پاپ در دو سانس 19:45 و 22:45 در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده و بازیگر ایرانی است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. این خواننده همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله «پسران آجری»، «کنسرت روی آب»، «سگ‌های پوشالی» و «آهنگ دو نفره» و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی «عاشقانه»، «مانکن»، «ملکه گدایان» و «نیوکمپ» را در کارنامه دارد.

اجرای شب گذشته با فرم دهه 60 به اسم «1360» برگزار شد. در ابتدا صدای رعد و برق و قهقهه فردی را همراه با یک ملودی وهم‌آلود شنیدیم. همزمان تصویری از دریای طوفانی روی صفحه به نمایش در‌آمد که با این صدا هم خوانی داشت. سپس نوازنده ها به ترتیب وارد صحنه شدند. در ادامه این خواننده با وارد شدن به صحنه، اجرای خود را با آهنگ «شوخی» آغاز کرد. سپس آهنگ های «تاج ترانه»، «آتیش» اجرا شد.

فرزاد فرزین پیش از آنکه آهنگ «تمومش کن» را به عنوان چهارمین قطعه روی صحنه اجرا کند در مورد این آهنگ گفت: «دو سال پیش این آهنگ را ساختم ولی اکنون به دلیل اینکه با فضای سریال «نیوکمپ» بیشتر هم خوانی داشت، همزمان با این سریال منتشر شد. در حال حاضر هم قطعه ای آماده دارم که پس از ماه محرم و صفر با یک سریال منتشر می‌شود. بی صبرانه منتظرم این قطعه را با شما به اشتراک بگذارم ولی به دلیل اینکه تیتراژ سریال است باید صبرکنم.

او در ادامه گفت: «بریم یک سری بزنیم به سریال «مانکن» که کلی باهاش خاطره داریم.» سپس  آهنگ‌های «یه خواهش»، «بی انتها»، «ای کاش» را در مقابل مخاطبان اجرا کرد.

این خواننده پس از خواندن 8 قطعه بیان کرد: «خب بریم یک گلویی تازه کنیم، برمی گردیم و قسمت دوم را با هم اجرا می‌کنیم.» پس از خروج این خواننده از صحنه نوازنده ها به صحنه آمدند و قطعه ای را اجرا کردند.

فرزاد فرزین پس از 15دقیقه به صحنه برگشت. او برای قسمت دوم کنسرتش لباس خود را تعویض کرد و در ادامه آهنگ های «جذاب»، «روزای تاریک»، «من و تو»، «برگرد»، «مانکن»، «جواهر»، «نفس» را در ادامه کنسرت اجرا کرد.

این خواننده با آهنگ «عاشقانه» به اجرای خود پایان داد.

آهنگ های اجراشده در این کنسرت را در ادامه می‌شنوید.

1- آهنگ «شوخی»

2- آهنگ «تاج ترانه»

3- آهنگ «آتیش»

4- آهنگ «تمومش کن»

5- آهنگ «یه خواهش»

6- آهنگ «بی انتها»

7- آهنگ «ای کاش»

8- آهنگ «جذاب»

9- آهنگ «روزای تاریک»

10- آهنگ «من و تو»

11- آهنگ «برگرد»

12- آهنگ «مانکن»

13- آهنگ «جواهر»

14- آهنگ «نفس»

15- آهنگ «عاشقانه»

 

سمیرا اسدیان

 

https://didhonar.ir/?p=23783