پلاتوهنر

عاشقانه‌های عرفان طهماسبی روی صحنه شنیدنی شد

به گزارش پلاتو هنر، عرفان طهماسبی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۷۶ شهر شوشتر خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی پاپ ایران است. فعالیت هنری او ابتدا از رشته تئاتر و شاهنامه‌خوانی آغاز شد و سپس به موسیقی پاپ رفت.

با اینکه عرفان طهماسبی از سال ۱۳۹۴ اجرای صحنه‌ای تئاتر، نقالی و شاهنامه‌خوانی را آغاز کرده بود اما در سال ۱۳۹۹ توسط برنامه‌ تلویزیونی استعدادیابی «عصر جدید» به عموم مردم به‌عنوان خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز معرفی شد و توانست با رای داوران و مخاطبان رتبه دوم این برنامه تلویزیونی را کسب کند.

فعالیت هنری عرفان طهماسبی هم‌اکنون تحت برند شرکت نشر موسیقی «آوای هنر» است.

این خواننده جوان اکنون با گذشت ۴ سال از شروع فعالیت رسمی‌اش در عرصه موسیقی، برای اجرای اولین کنسرت خود روی صحنه حاضر می‌شود.

اولین کنسرت طهماسبی 27 خرداد 1403 با دو سانس در سالن رویال اسپیناس پالاس روی صحنه رفت که با استقبال کم‌نظیر مخاطبان تمامی بلیت‌های این کنسرت در دقایق اول به فروش رسید.

با توجه به استقبال طرفداران کنسرت این خواننده برای روزهای 28 و 29 و 31 خرداد، 2، 3، 4، 5، 11و 12، هر شب  برای دو سانس 18 و 21:30 تمدید شد.

4 تیر 1403 ساعت 21:30 دوازدهمین سانس کنسرت عرفان طهماسبی در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه اجرا شد.

سادگی عرفان طهماسبی روی صحنه دلبری می‌کند

تسلط اجرا، ریتم دقیق و همراهی تکنیکی نوازندگان از نکات قابل توجه این کنسرت بود. عرفان طهماسبی به خوبی توانست در اولین اجراهای خود روی صحنه حاضر شود. طهماسبی می‌دانست با سادگی و رهایی چگونه روی صحنه دلبری کند همچنین او همراه با تمامی آهنگ‌هایی که روی صحنه خواند، آواخوانی مرتبط نیز اجرا کرد.

با توجه به بروشور کنسرت که در ابتدا در اختیار طرفداران قرار گرفت، هم‌خوانی و هم‌صدایی مخاطبان توانست تجربه ماندگاری را در ذهن مخاطب ثبت کند.

در ابتدای این کنسرت ویدیویی از او به نمایش گذاشته شد که در آن می‌گوید که نمی‌داند در اولین کنسرتش چه باید بگوید. سپس تنها، با تشویق طرفداران روی صحنه آمد و آهنگ «گلم گلم» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی عرفان طهماسبی و تنظیم مهدی صفایی را بدون همراهی گروه موسیقی‌اش خواند.

«گل مهتاب» دومین قطعه اجرایی با ترانه‌سرایی و تنظیم عرفان طهماسبی و آهنگسازی مهدی صفایی و «کجایی» با ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم عرفان طهماسبی قطعه سومی بود که روی صحنه اجرا شد.

سپس هوشنگ محمدی به صحنه آمد و دقایقی ساز نی‌انبان را تک‌نوازی کرد و آهنگ «نجلا» با ترانه‌سرایی عرفان طهماسبی، آهنگسازی حامد دهقانی و تنظیم مهدی صفایی چهارمین قطعه‌ای بود که پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

عرفان طهماسبی سال ۱۴۰۰ این قطعه موسیقی را به عنوان تیتراژ انتهایی سریال «نجلا ۲» را خواند که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد.

«خداحافظ» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی امیرحسین حسینی‌لطیف و تنظیم حامد دهقانی، «چه کنم با تو» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی عرفان طهماسبی و تنظیم حامد دهقانی و «بی‌من» با ترانه‌سرایی محمد سلطانی، آهنگسازی عرفان طهماسبی و تنظیم حامد دهقانی قطعات دیگری بودند که روی صحنه اجرا شد.

سپس محمدرضا بداغی به صحنه آمد و به تک‌نوازی کمانچه پرداخت و قطعه موسیقی «پرسه» با ترانه‌سرایی عرفان طهماسبی و آهنگسازی و تنظیم حامد دهقانی توسط این خواننده جوان خوانده شد.

«ماه مو» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی عرفان طهماسبی و تنظیم مهدی صفایی نهمین قطعه‌ای است که این خواننده روی صحنه اجرا کرد. پس از اجرای این آهنگ طهماسبی روی طرفداران ایستاد و گفت: این اولین آهنگی بود که در 16 سالگی با عشق دوران نوجوانی ساختم.

عرفان طهماسبی

در ادامه پس از اجرای 9 قطعه موسیقی نوبت به «گلوبند» به ترانه‌سرایی محمد سلطانی، آهنگسازی حامد دهقانی و تنظیم امین آیین، پرطرفدارترین آهنگ این خواننده جوان رسید که بارها در سالن توسط طرفداران درخواست شد و شور و شعف را به سالن به همراه آورد.

سپس «تردید» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی عرفان طهماسبی و تنظیم مهدی صفایی روی صحنه خوانده شد.

پس از تک‌نوازی پیانو توسط علی شعبانی قطعه محبوب «تو» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی بهنام خدری  و تنظیم حامد دهقانی در سالن شنیدنی شد.

«مترسک» با ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم عرفان طهماسبی و «وای اگر» با ترانه‌سرایی محمد سلطانی و آهنگسازی و تنظیم حامد دهقانی قطعاتی بود که در پایان کنسرت خوانده‌شد.

در نهایت قطعه موسیقی «گلوبند» به صورت مجدد بنا به درخواست مخاطبان روی صحنه اجرا شد.

مدیر هنری: حامد دهقانی، رهبر ارکستر و نوازنده گیتار: امید آرتین، سرپرست و نوازنده کیبورد: احسان یزدانی، نوازنده درامز: بهادر فیروزبخت، نوازنده گیتار الکتریک: بهنام شکراللهی، نوازنده گیتار بیس: علی شقاقی، نوازنده پرکاشن: ماکان یعقوبی، نوازنده کمانچه» محمدرضا بداغی، نوازنده ساکسیفون و فلوت: مصطفی سرایی، نوانده گیتار نایلون: مهدی نادی صفایی، نوازنده نی‌انبان: هوشنگ محمدی اعضای گروه موسیقی عرفان طهماسبی را تشکیل می‌دهند.

عرفان طهماسبی

در ادامه شنونده آهنگ‌های عرفان طهماسبی باشید:

آهنگ «گلم گلم»

آهنگ «گل مهتاب»

آهنگ «کجایی»

آهنگ «نجلا»

آهنگ «خداحافظ»

آهنگ «چه کنم با تو»

آهنگ «بی‌من»

آهنگ «پرسه»

آهنگ «ماه مو»

آهنگ «تردید»

آهنگ «تو»

آهنگ «مترسک»

آهنگ «وای اگر»

سمیرا اسدیان

 

https://didhonar.ir/?p=55512