پلاتوهنر

شروع یک هفته دیگر با گالری‌گردی

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 16 تیر ماه طبق روال هر هفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد.

در ادامه به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌ها که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته‌ایم.

نمایشگاه انفرادی حسین طادی به نام «نفس عمیق» ۱۶ تا ۲۹ تیر ساعت ۱۷ تا ۲۱ در پروژه‌های آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، خیابان رضایی، پلاک ۶۱ دایر است.

نمایشگاه مجموعه آثار محمدرضا راشد به نام «آینه فرش» ۱۶ تیر در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ سیزدهم، پلاک پنج افتتاح شد و تا ۲۸ تیر شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

دوشنبه‌ها گالری تعطیل است.

توالیترنمایشگاه آثار امین حکمت‌پناه با عنوان «توالیتر۱ ماتریکس» ۱۶ تیر ماه در گالری ثالث به نشانی خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ افتتاح شد و تا ۲۷ تیر همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپاست.

گذر از زماننمایشگاه گروهی عکس «گذشت زمان» آثار فیلمسازان عکاس سینمای ایران همچون حمید جبلی، زنده‌یاد عباس کیارستمی، رضا کیانیان و محمود کلاری ۱۶ تیر ماه در گالری کاما ‎به نشانی جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰ افتتاح شد و تا ۲۷ تیر ساعت ۱۴ تا ۲۰ برپاست.

گالری شنبه‌ها تعطیل است.

نمایشگاه آثار نقاشی فریبا میریان (رستمی) با عنوان «خویشتن» ۱۶ تیر ماه در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهیداندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ افتتاح شد و تا ۲۶ تیر به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

دهلیزنمایشگاه آثار نقاشی ساغر مسعودی به نام «دهلیز» ۱۶ تیر ماه در نگارخانه نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول افتتاح شد و تا ۲۱ تیر به جز شنبه‌ها ساعت ۱۲ تا ۲۰ دایر است.

نمایشگاه انفرادی نیوشا عابدی به نام «بر رخش نور ماه می‌خندید» تا 1 مرداد ماه در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 72 برپا است.

«سری هم ـ راه» عنوان نمایشگاه انفرادی حسین سلطانی است که تا 27 تیر ماه در گالری هما برپا است. گالری هما در نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک واقع شده است.

نمایشگاه انفرادی یاسمن نوذری به نام «خورشید در حال غروب ماند» تا 6 مرداد ماه در گالری زیرزمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 ادامه دارد.

جواد محبینمایشگاه مجسمه‌های آهنی جواد محبی تا 21 تیرماه در گالری اکنون به نشانی اصفهان، خیابان مارنان از سمت نظرغربی، بن بست ۶، پلاک ۱۵۳ برپاست.

https://didhonar.ir/?p=23260