پلاتوهنر

روزهای پایان سال با گالری‌گردی

به گزارش پلاتو هنر، با شروع یک هفته دیگر طبق روال مروری خواهیم داشت بر گالری‌هایی که میزبان آثار هنرمندان هستند.

جمعه 12 اسفند ماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد. اگر شما هم به هنر و آثار هنری علاقه دارید، می‌توانید گزارش زیر را مطالعه و گالری مورد توجه خود را برای بازدید انتخاب کنید.

پلاتو هنر در این هفته به چند نمایشگاه هنرهای تجسمی سر زده و با هنرمندان گفتگویی خواهد داشت. در این رابطه با ما همراه باشد و صحبت‌های هنرمندان را درباره آثارشان مطالعه کنید.

آنچه شد

نمایشگاه گروهی «آنچه شد» ۱۱ تا ۲۵ اسفند با آثاری از آربی کشیشیان، شادی سعیدی، یاسمن خالقی، پگاه شاملو، شقایق سعیدی و نرگس رنجبر به صورت آنلاین در سایت گالری شیدایی برپاست.

تنه‌ها حرف می‌زنند

نمایشگاه‌ انفرادی آثار جلال فاطمی با عنوان «تنه‌ها حرف می‌زنند» ۱۱ اسفند در گالری اِو به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی سه، پلاک پنج افتتاح شد و تا ۲۲ اسفند دایر است.

پروژه بال

همچنین نمایشگاه «پروژه بال» آثار عکس و چیدمان محمد نظری ۱۱ تا ۱۸ اسفند در فضای یک/ سوم گالری اِو برپاست.

سنتز

نمایشگاه انفرادی مجسمه شهرزاد ولی زاده با عنوان «سنتز» ۱۱ اسفند در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک چهار افتتاح شد و تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

نمایشگاه آثار نقاشی ایرج شایسته پور با عنوان «آوازهای گوزن‌های سیاه» ۱۱ تا ۲۲ اسفند در گالری بام به نشانی خیابان سنایی، کوچه نوزدهم، پلاک ۱۶، زنگ ۲ دایر است.

نمایشگاه «رو به آفتاب جنوب»

نمایشگاه انفرادی چیدمان کیان وطن با عنوان «رو به آفتاب جنوب» دهم اسفند در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک هشت، واحد یک افتتاح شد و تا ۱۸ اسفند ساعت ادامه دارد.

گاو دردی

نمایشگاه مجسمه‌های عارف رودباری با عنوان «گاو دردی» ۱۱ تا ۲۰ اسفند در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولی‌عصر، بعد از پل پارک وی، بالاتر از خیابان فرشته، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸، مجموعه‌ هنری آرتهال دایر است.

نمایشگاه انفرادی سعید خویه با عنوان «از مجموعه‌ قصّه‌های ناتمام» تا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه در گالری سیحون به نشانی تهران، خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ ادامه دارد.

https://didhonar.ir/?p=44402