پلاتوهنر

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟ 36 انتخاب برای 007 جدید

از زمانی که دنیل کریگ اعلام کرد که دیگر جیمز باند نیست، رقابت برای تصمیم گیری انتخاب اینکه جیمز باند بعدی کیست؟ ادامه دارد. شایعات شروع به داغ شدن کرده است، حتی اگر فیلم «باند 26» تا سال 2024 تولید نشود، زیرا اعتصابات هالیوود احتمالاً تولید را بیشتر به تأخیر می اندازد. اما با توجه به داستان هایی در مورد اینکه تهیه کنندگان باند با چه کسانی ملاقات می کنند، طرفداران امیدوارند که به زودی مشخص شود که چه کسی این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

چیزی که وجود دارد این است که باند جدید 007 آشنا نخواهد بود. اگر فیلم بعدی از جدول زمانی «زمانی برای مردن نیست» پیروی کند، جیمز باند مرده است و شخصیت لاشانا لینچ، نومی، شماره مامور MI6 خود را انتخاب کرده است. البته، فیلم بعدی باند می‌تواند به راحتی آن جدول زمانی مشخص را کنار بگذارد و در کل در یک جهان باند جایگزین اتفاق بیفتد. (به هر حال، این که باند شان کانری از دهه 1960 و باند پیرس برازنان از دهه 1990 یکسان باشند، هرگز منطقی نبود.)

باربارا بروکلی و مایکل ویلسون تهیه‌کننده‌های این اثر در مورد سه چیز واضح بوده‌اند: باند بعدی باید توسط یک بریتانیایی بازی شود. باند بعدی باید آنقدر جوان باشد که بتواند حداقل 15 سال به این نقش ادامه دهد و باند بعدی یک مرد خواهد بود نه یک زن.

اما در این مطلب فهرستی را تهیه کرده ایم که مهمترین معیار این بود که کدام بازیگران می توانند جاذبه، سبک و جذابیت لازم را برای ایفای نقش معروف ترین مامور مخفی بریتانیا به ارمغان بیاورند.

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟

Aaron Taylor-Johnson

شاید در جواب این پرسش که جیمز باند بعدی کیست؟ بتوان نام تیلور جانسون را آورد. فراتر از جذابیت، باند یک معتاد آدرنالین با گرایش های مخرب و بی بند و باری است. نقشی که تیلور جانسون، بازیگر بریتانیایی مطمئناً می داند چگونه پس از بازی سال 2016 خود در نقش شخصیت شرور ری مارکوس در تریلر روانشناختی «حیوانات شبانه» آن را ایفا کند.

اجرای این نقش توسط تیلور جانسون برای او نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بفتا در همان سال را به ارمغان آورد. این ستاره 32 ساله برای تماشاگران با نام‌های دیو لیزوسکی در کمدی اکشن «Kick-Ass»، پیترو ماکسیموف در «انتقام‌جویان: عصر اولترون» از مارول و یک هیتمن خردمند در «قطار گلوله» شناخته می‌شود. وسعت توانایی او گواه این است که بازیگر انعطاف پذیر می تواند هر دو جنبه تاریک، تشنه عدالت و تیز هوش و ایده آلیست 007 را اداره کند.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Damson Idris

دامسون ادریس بازیگر فیلم «بارش برف» جدیدترین بازیگر بریتانیایی است که شایعه شده برای تهیه کنندگان باند تست بازیگری داده است. هنگامی که اخبار مربوط به استماع ادعایی منتشر شد، در بریتانیا سریعاً او را در صدر فهرست مشتاقان باند قرار دادند. این بازیگر 31 ساله در لندن از پدر و مادر نیجریه ای به دنیا آمد و پیش از بازی در نقش فرانکلین سنت، فروشنده مواد مخدر آمریکایی، در سریال «بارش برف»، کار خود را با بازیگری روی صحنه آغاز کرد. او در ادامه در نمایش هایی مانند «آینه سیاه» و «ازدحام» ظاهر شد. او که یک بازیکن باتجربه فوتبال و راگبی است، هنوز تجربه زیادی در فیلم های هیجان انگیز و تولیدات بزرگ نداشته است، اما سابقه ورزشی او می تواند در طول سکانس های اکشن سخت یک امتیاز بزرگ باشد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Richard Madden

ریچارد مدن پس از فتح دو طرفدار بزرگ مارول و «بازی تاج و تخت» برای فرنچایز دیگری آماده است. به عنوان پادشاه در شمال – با نام مستعار راب استارک – این بازیگر اسکاتلندی با اکشن غریبه نبود و در صحنه‌های نبرد حماسی «بازی تاج و تخت» عالی بود. مدن برای بازی در «بادیگارد» در نقش گروهبان دیوید باد، یک افسر کهنه سرباز جنگ که از PTSD رنج می برد، جایزه گلدن گلوب را به دست آورد. شخصیت‌های او از جمله ایکاریس در «ابدیان» مارول ممکن است در قلب نرم‌تر از ۰۰۷ باشد، اما باند جدید باید نسبت به پیشینیانش تکامل یافته‌تر باشد. بزرگترین مانع این مرد 36 ساله، نقش او در یک سریال جاسوسی پر اکشن دیگر خواهد بود: سریال جدید آمازون پرایم ویدیوی برادران روسو «Citadel» که در آن او در مقابل پریانکا چوپرا جوناس بازی می کند.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Tom Hardy

علاوه بر تام هیدلستون، تام اچ دیگری نیز وجود دارد که نامش برای باند بعدی مطرح شده است: تام هاردی. او با چالش‌های «جنگجو»، «از گور بازگشته‌»، «مکس دیوانه: جاده خشم» و بسیاری دیگر مقابله کرده است و حتی در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کمر بتمن را شکست و به نظر می‌رسد که او ممکن است دست به کار شود. مهارت های هاردی در زندگی واقعی جیو جیتسو حتی می تواند دفعه بعد که باند برای از بین بردن یک شرور از مبارزات تن به تن استفاده کند، مفید واقع شود. با این حال، در 45 سالگی، او به سرعت در حال پیر شدن از محدوده سنی مطلوب برای طی مسافت است.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Regé-Jean Page

این بازیگر 34 ساله مطمئناً طرفدارانی پیدا کرده است که دوست دارند او را به عنوان 007 بعدی ببینند و او در حال حاضر در صدر شانس قرار دارد و Oddsmakers احتمال انتخاب او را 5 به 2 پیش‌بینی می‌کنند. بدون شک پیج با ظاهر و ارائه جذاب خود، باند فوق العاده ای را ایجاد می کند و او تنوع زیادی را به این فرنچایز خواهد آورد. اگرچه او در «بریجرتون» جایگاه خود را به عنوان یک دل‌خراش ثابت کرد، اما به تازگی در فیلم پرفروش نتفلیکس «مرد خاکستری» بازی کرده است. علاوه بر این، حرفه او در چند سال اخیر شروع به شکل گیری کرده است و او را در آن نقطه شیرین بین ناشناخته و فوق ستاره قرار داده است که می تواند یک دوره طولانی و پربار باند را ایجاد کند.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

James Norton

او یک جامعه‌شناس بی‌رحم در «دره شاد»، یک نائب پست در «گرانچستر» و یک کلاهبردار در «مامور سرکش» بوده است. این مرد 37 ساله که در شمال یورکشایر بزرگ شده است، دقیقاً در محدوده سنی باند ایده آل قرار می گیرد و نگاه نافذ و لبخند فریبنده اش او را کاملاً در لیست بازیگرانی قرار می دهد که می توانند جذابیت های جنسی و اکشن را ارائه دهند.

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Henry Cavill

اگرچه اکثر مردم هنرپیشه بریتانیایی هنری کاویل را به خاطر بازی در نقش سوپرمن در دنیای گسترده دی سی می شناسند، اما او همچنین کارنامه جاسوسی زیادی را ایجاد کرده است و در نقش ناپلئون سولو در سال 2015 در فیلم «مردی از U.N.C.L.E.»، قاتل شرور در فیلم آگوست واکر/جان لارک بازی کرد. «ماموریت غیرممکن – فال اوت» و درگیر شدن با نماد شرلوک هلمز در فیلم های «انولا هلمز»، همه این‌ها را می‌توان گفت. کاویل راه‌های اکشن خود را می‌داند و حتی بدلکاری‌های خودش را به‌عنوان نقش‌آفرین در سریال «The Witcher» از نتفلیکس انجام داده است. او ممکن است به خاطر استفاده از شنل سوپرمن آنقدر شناخته شده باشد که نقش نمادین دیگری را ایفا کند.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Henry Golding

در مدت زمان کوتاهی، گلدینگ نشان داد که نه تنها یک بازیگر ماهر در یک رام کام موفق است، بلکه در فیلم های هیجان انگیز «یک لطف ساده» و اکشن «آقایان»، «چشم های مار» ماهر است. به اندازه کافی جدید است که آن را به یک انتخاب هیجان انگیز تبدیل کند، اما همچنین نشان داده است که می تواند یک فیلم را حمل کند و برای کسانی که احساس می‌کنند باند خیلی جدی شده است، گلدینگ همچنین می‌تواند ظاهری جذاب را به صفحه نمایش بیاورد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Lucien Laviscount

او علاقه عشق فعلی امیلی به «امیلی در پاریس» است که توجه بین المللی لوسین لاویسکونت را به خود جلب کرد و اکنون از او به عنوان یکی از پیشتازان برای تبدیل شدن به جیمز باند بعدی یاد می شود. بینندگان تلویزیون بریتانیایی او را از دوران نوجوانی در نقش‌های تکراری در سریال‌هایی مانند «گرانج هیل»، «جاده واترلو»، «برادر بزرگ مشهور» و به‌ویژه «خیابان تاج‌گذاری» دیده‌اند. در ایالات متحده، او در فیلم های «Scream Queens«، »Snatch» و «Katy Keene» ظاهر شد. دیلی میل می‌گوید: «لوسین تمام جعبه‌ها را تیک می‌زند. او یک بازیگر فوق العاده با استعداد است، بسیار خوش تیپ است و در 18 ماه گذشته از زمانی که به «امیلی در پاریس» پیوست، طرفداران زیادی پیدا کرده است و متناسب با نقش به نظر خواهد رسید.»

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Dev Patel

برنده بفتا در 32 سالگی به اندازه کافی جوان است که بتواند این امتیاز را برای چند دهه بر دوش خود داشته باشد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Andrew Garfield

شاید در جواب این پرسش که جیمز باند بعدی کیست؟ بتوان نام اندرو گارفیلد را آورد. از آنجایی که این ستاره 39 ساله از زمان نقش آفرینی در نقش مرد عنکبوتی به رشد خود ادامه داده است، آشکار شده است که این بازیگر بزرگ شده توسط اپسوم تقریباً می تواند هر نقشی را بازی کند. میلیاردر و یکی از بنیانگذاران فیس بوک؟. کارآگاه مورمون که هنگام کشف یک قتل شروع به زیر سوال بردن دین خود می کند؟ آهنگساز و نمایشنامه نویس فقید جاناتان لارسون؟ بنابراین، واقعاً دلیلی وجود ندارد که او نتواند نقش باند، جیمز باند را کاملاً شکست دهد. در واقع، پیشینه بازیگری کلاسیک او می تواند استعداد تئاتری خاصی را برای شخصیت به ارمغان بیاورد که گاهی در تمام سکانس های اکشن گم می شود.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Daryl McCormack

مک کورمک با بازی در برنامه‌های تلویزیونی سرسخت مانند «وایکینگ‌ها» و «پیکی بلایندرز» و در سال جاری با آهنگ «موفق باشی، لئو گرانده» که از ساندنس پخش شد، خود را نشان داد. این بازیگر ایرلندی که به سرعت خود را به عنوان یک حضور قدرتمند در سینما معرفی می کند، آماده است تا با تماشاگران ارتباط بزرگی برقرار کند. او به راحتی می تواند این نقش را برای یک یا دو دهه ایفا کند زیرا فقط 29 سال دارد.

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Joe Alwyn

«پسر لندنی» مورد علاقه اینترنت ممکن است امتیاز مثبت بزرگترین ستاره پاپ جهان باشد، اما بازی جو آلوین در نقش هنری والاس در «پسر پاک شده» و همسر خیانتکار نیک در «مکالمات با دوستان» هولو توانایی های او را به عنوان یک بازیگر تثبیت می کند. برای برنده جایزه گرمی 31 ساله این نقش مناسب است و او را در مکانی مجلل قرار می دهد و تصور اینکه او مجوز کشتن داشته باشد، سخت نیست.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Idris Elba

انتخاب مردم در همان لحظه که کریگ اعلام کرد کارش با این نقش تمام شده است؛ ادریس البا بود. البا همه چیز را دارد. بازیگران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان بی‌شماری همگی برای اقامت او برای نقش باند کمپین کرده‌اند و برای مدتی، واقعاً احساس می‌کردیم که ممکن است البا را در آن لباس کاملاً برش خورده ببینیم. ولی این بازیگر گفته است که علاقه ای ندارد و صادقانه بگویم که در سن 50 سالگی، شاید برای بیش از یک دهه آینده تمایلی به ماندن در فرنچایز نداشته باشد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Emily Blunt

او یکی از جذاب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین بازیگران بریتانیا است، اما تنها چند فیلم آینده دارد تا اینکه برای بیشتر آزاد شود. او در سن مناسبی است و فقط 40 سال دارد تا بتواند برای چندین فیلم ارزشمند متعهد شود. او می تواند در یک صحنه تند و حساب شده باشد و در صحنه بعدی لطیف و دلخراش. همچنین، هرکسی که کار اکشن فوق‌العاده تأثیرگذار او را در «لبه فردا» دیده باشد، می‌داند که بلانت توانایی مقابله با سختی‌های فیزیکی مورد نیاز نقش را دارد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Jacob Elordi

پس از 15 سال تصدی کریگ، جوانان به باندی نیاز دارند که باندی را برای خود بخوانند و زمان آن رسیده است که 007 به عنوان یک روانپزشک حرفه ای و بداخلاق به ریشه هایش بازگردد. چه کسی برای آن بهتر از الوردی، استرالیایی که تهدیدی غیرقابل انکار به سه گانه «Euphoria» و «The Kissing Booth» اضافه می کند. او نقش الویس پریسلی را در فیلم بعدی سوفیا کاپولا بازی می‌کند. مهمتر از همه، او فقط 25 سال دارد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

John Boyega

جان بویگا قبلاً در یک فرنچایز عظیم با جنگ ستارگان حضور داشته است. اگر آثار این بازیگر را دیده باشید، می‌دانید که بویگا سرشار از جذابیت و صمیمیت است و در سن 30 سالگی، وقتی با «کازینو رویال» شروع کرد، هشت سال از کریگ کوچکتر بود. باند جوانی را تصور کنید که تازه طناب‌ها را یاد می‌گیرد، هنوز برای پادشاه و کشور (یا هر چیز دیگری) میهن پرست است.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Michaela Coel

خانواده بروکلی به صراحت اعلام کرده اند که به دنبال مردی هستند که کفش های مشکی براق 007 را پر کند، اما مایکلا کوئل بهترین انتخاب برای باند زن است. کوئل خالق و ستاره مینی سریال برنده جوایز «من می توانم تو را نابود کنم»، در فیلم های «آینه سیاه» و «بیگانگان» نیز بازیگری زیبا را به نمایش گذاشت. به‌ علاوه، او در «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» بازی کرد و اگر باند زن در کار نباشد، شاید فیلمنامه بعدی بتواند جا را برای مامور جدید قدرتمند MI6 مانند کوئل باز کند.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Jamie Dornan

چه کسی بهتر از جیمی دورنان رد پای پیرس برازنان ایرلندی را دنبال کند؟ دورنان با دو نقش تحسین‌ شده و بسیار متفاوت در «بلفاست» و «بارب و ستاره به ویستا دل مار» بیش از حد ثابت کرد که می‌تواند مخاطبان را مجذوب خود کند. با این حال، لیست پروژه های آینده دورنان در حال حاضر بسیار ناچیز است اما حداقل این بدان معناست که او این کار را انجام می دهد و می تواند در دسترس باشد تا یک فرنچایز کاملاً جدید را که با مهارت های خاص او مطابقت دارد، بپذیرد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Jonathan Bailey

یکی دیگر از پسرهای «بریجرتون»، بیلی، یک بازیگر با استعداد روی صحنه و پرده است. این مرد 34 ساله فهرست گسترده‌ای از آثار هنری در تئاتر و تلویزیون دارد، از جمله پدیده اخیر وست اند «کوک» و مجموعه کمدی فیبی والر-بریج «تصادف». با این حال، کارنامه فیلم او بسیار کوتاه است. همانطور که هر کسی که «بریجرتون» را دیده است می تواند تأیید کند، بیلی توانایی چشمگیری برای به تصویر کشیدن اشتیاق دارد – چیزی که می تواند به باند در قالب فرارهای جاسوسی و عاشقان بسیاری ترجمه شود.

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Lashana Lynch

این یک راه حل فریبنده ساده برای باند بعدی است: داستان را با شخصیت لاشانا لینچ، نومی از «زمانی برای مردن نیست» ادامه دهید. شخصیت او قبلاً مانتوی 007 را از باند دانیل کریگ گرفته بود و او در آخرین بازی خود جانشینی شایسته و بدجنس نشان داد. لینچ به وضوح از ویژگی‌های اکشنی برخوردار است – به دور خیره‌کننده او در «پادشاه زن» نگاه نکنید. این یک انتقال رادیکال مشعل برای فرنچایز خواهد بود، اما به نومی یک بازیگر جدید از شخصیت‌های جدید و آشنا بدهید و او را در پی مرگ کریگ باند به ماجراجویی‌های جاسوسی بفرستید.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Jodie Turner-Smith

پس از یک نقش اصلی در «ملکه و لاغر» 2019 و یک نقش مشترک دیگر در «پس از یانگ» امسال در کنار کالین فارل، بازیگری جودی ترنر اسمیت غیرقابل انکار و مغناطیسی است. اگر «باند» تصمیم بگیرد با یک ستاره زن تغییر بزرگی ایجاد کند، ترنر اسمیت می‌تواند انتخابی عجیب و غریب را ثابت کند که ناامیدکننده نخواهد بود. برای کسانی که در مورد حساسیت عملی او تردید دارند، به «بدون پشیمانی» به رهبری مایکل بی جردن در سال 2021 مراجعه کنند، که در آن او یک فرمانده ستوان بسیار توانا را به تصویر کشیده است.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Will Poulter

ویل پولتر با تازه‌ترین نامزدی امی برای «Dopesick» و در 29 سالگی، ممکن است در بهترین موقعیت برای بازی باند بعدی باشد. او به‌تازگی نقش مهمی را در «محافظان کهکشان» بازی کرده است. اما بسیاری او را از فیلم‌های مختلف دهه 2010 مانند کمدی پرخاشگر «ما میلرها»، علمی تخیلی YA «دونده هزارتو» و ترسناک مستقل «Midsommar» می‌شناسند. یک فیلم پرفروش اکشن، مانند یک فیلم باند، ممکن است دعوت بعدی او باشد. به‌علاوه، او قبلاً برای نقش «نگهبانان کهکشان» بزرگ‌تر شده و به بهترین شکل ظاهر شده است.

جیمز باند بعدی کیست؟

Ṣọpẹ́ Dìrísù

کاندیداتوری دیریسو برای نقش جیمز باند، علاوه بر هدایت یک شدت بی‌نظیر در بازی‌هایش، عمدتاً از وسعت تجربه این بازیگر در کار در ژانر جاسوسی ناشی می‌شود. این هنرپیشه نیجریه‌ای بریتانیایی با بازی در نقش کارآگاه مخفی الیوت فینچ در درام جنایی «دارندهای لندن» به رسمیت شناخته شد و در نتیجه نامزدی جایزه ستاره در حال ظهور در بفتا سال گذشته شد.

جیمز باند بعدی کیست؟

جیمز باند بعدی کیست؟

Marwan Kenzari

وقتی لایو اکشن «علاءالدین» دیزنی پخش شد، مخاطبان از قبل در مورد شخصیت اصلی یا حتی جن ویل اسمیت، بلکه در مورد بازیگری که نقش شخصیت شرور جعفر را بازی می‌کند، سر و صدا کرده بودند. مروان کنزاری به چیزی که قبلاً به معنای واقعی کلمه یک شخصیت کارتونی بود، خطرات و شدت بیشتری وارد کرد و این بازیگر تنها با یک چرخش فوق‌العاده در فیلم اکشن «گارد قدیمی» محبوبیت خود را افزایش داد. این بازیگر هلندی که از یک خانواده تونسی می‌آید، اکشن بیشتری دارد: علاوه بر دنباله‌ای برای «گارد قدیمی»، او قرار است در «آدم سیاه» ظاهر شود.

Nikesh Patel

پاتل لندنی با نمایش فیلم «ستاره زده» از اچ‌بی‌او مکس، توجه فزاینده‌ای را به خود جلب کرد. پاتل از طریق اجرای خود، تسلط بر تسلیم شدن و اعتماد به نفسی که برای کهن الگوی شخصیت باند ضروری است، به دست آورده است. اخیراً، پاتل همچنین تولید سریال هیجان انگیز بریتانیایی آتی پرایم ویدیو «ساعت شیطان» را به پایان رسانده است، جایی که او نقش یک کارآگاه همدل را ایفا می کند که در حال انجام یک شکار انسان است.

جیمز باند بعدی کیست؟

Kedar Williams-Stirling

ویلیامز استرلینگ یک شبه با بازی غیرمنتظره خود در نقش ورزشکار گمراه جکسون مارچتی در «آموزش جنسی» نتفلیکس تبدیل به یک نماد جنسی شد. این بومی منچستر قبلاً در سریال‌های تلویزیونی دیگری مانند «شانک»، سریال شکسپیر «ویل» و تخیلی نوجوانان «خون گرگ» و همچنین سریال‌های کم‌هزینه‌تر مانند «تغییر» حضور داشته است.

Matt Berry

بیایید کمی طنز به باند اضافه کنیم، درست است؟ مت بری، ستاره «What We Do in the Shadows» و بازیگر اصلی کمدی آلت بریتانیایی، یک بی‌نقص در کت و شلوار بی‌نظیر است، یک مرد غیرمتعارف که صدای مخملی و تلفظ‌های خاصش باعث می‌شود دختران باند از خود بیزار شوند. کت بلند و ریش پرپشت او را برای «Shadows» اضافه کنید و می‌توانید از نوع جدیدی از فن استفاده کنید. بعلاوه او یک خواننده و ترانه سرای ماهر است.

Joseph Quinn

اگر تهیه‌کنندگان باند به دنبال 007 جوان‌تر هستند، می توانند به جوزف کوئین، بریتانیایی 28 ساله که تنها با چند قسمت از «چیزهای عجیب‌تر» به یک شهرت جهانی تبدیل شد، فکر کنند. پس از دزدیدن هر صحنه در نقش ادی مانسون با کاریزمای خالص، فقط تصور کنید که کوین با فرنچایز خودش چه می‌تواند بکند و اگر می‌توانست موهای هوی متال و لباس دهه 1980 ادی را بپوشد، تصور کنید که در لباس باند چقدر جذاب به نظر می‌رسد.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Riz Ahmed

تعداد کمی از بازیگران وجود دارند، به ویژه آنهایی که بریتانیایی هستند و به 40 سالگی نزدیک می شوند یا غیر از آنها که رقیب کاریزمای آنها ریز احمد است. احمد به‌عنوان یک تهیه‌کننده مشتاق، بریتانیایی-پاکستانی و مجری مغناطیسی در پروژه‌هایی مانند «شب»، «صدای فلز» (که نامزد اسکار برای آن شد) و «روگ وان»، بدون شک راهی جدید پیدا می‌کند.

Jason Wong

جیسون ونگ مطمئناً با بدلکاری های باند مشکلی نخواهد داشت، زیرا سال ها وینگ چون کونگ فو و جیو جیتسو برزیلی را تمرین کرده است. اگرچه وونگ نام آشنا نیست، اما بازی او در نقش درلاس در فیلم مورد انتظار «Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves» می تواند نقش اصلی این بازیگر 36 ساله باشد. وانگ علاوه بر کارنامه گسترده هنرهای رزمی خود، در فیلم‌های اکشنی مانند «355» و «خشم انسان» بازی کرده است که او را به نامزدی معقول برای تبدیل شدن به اولین باند آسیایی تبدیل کرده است.

Alfred Enoch

آلفرد انوک، بازیگر بریتانیایی از فرنچایزهای برجسته ای مانند «هری پاتر» و «چگونه با قتل فرار کنیم» انتخابی خوب برای 007 بعدی است. لبخند گرم این بازیگر می‌تواند در لحظاتی که باند باید جذابیت خود را به کار ببرد تا به او فشار بیاورد. فیزیک بدنی او، که به طور قابل توجهی در طول تولید تئاتر «شاه لیر» در سال 2016 به نمایش گذاشته شده بود، می تواند در زمانی که باند نیاز به حفظ روزگار داشته باشد، به طور کامل بدرخشد. انوک همچنین در سریال علمی تخیلی «Foundation» نقشی تکراری داشت و در فیلم هیجانی آینده آناند تاکر «The Critic» حضور خواهد داشت.

جیمز باند بعدی کیست؟
جیمز باند بعدی کیست؟

Nicholas Hoult

نیکلاس هولت با چشمان آبی نافذ و جذابیت پسرانه‌اش، از روزهایی که به عنوان تونی استونم در سریال بریتانیایی درام «پوست‌ها» نقش آفرینی می‌کرد، خود را نشان داد. این بازیگر 32 ساله تطبیق پذیری خود را در فیلم های اکشن ثابت کرده است، از استفاده از سلاح های قرون وسطایی در «جک غول قاتل» تا رها کردن جانور جهش یافته در مجموعه «مردان ایکس». ناگفته نماند، هولت توانسته است بینندگانی را با شخصیت‌های نامحتملی مانند R ارواح در «بدن‌های گرم» و نوکس روان‌پریش در «مکس دیوانه: جاده خشم» جذب کند.

Delroy Lindo

او امسال 70 ساله می‌شود، اما بیایید او را با یک زن مهلک (میشل فایفر، آنجلا باست، میشل یئو و غیره) که می‌تواند به او کمک کند، جفتش کنیم. حتی اگر او مجبور باشد بیشتر از هوش و ذکاوت خود متکی باشد، چگونه می‌توانید در مقابل این ایده که یک باند بالغ و جذاب در بار کنار شما باشد مقاومت کنید؟

Pierce Brosnan

اخراج بی تشریفات پیرس برازنان از نقش جیمز باند پس از بازی در چهار فیلم موفق مالی 007 همچنان طرفداران بی شماری را به اشتباه می اندازد و بسیاری همچنان امیدوارند که این بازیگر 70 ساله ایرلندی ممکن است روزی به این فرانچایز بازگردد. با توجه به اینکه آخرین فیلم برازنان باند، «یک روز دیگر بمیر»، پردرآمدترین فیلم تا آن زمان در این مجموعه بود، واضح است که محبوبیت او در این نقش هرگز زیر سؤال نرفت. به هر حال، برازنان نه تنها با موهای نقره‌ای و جذابیت خشن‌اش همچنان فوق‌العاده به نظر می‌رسد، بلکه از زمانی که باند را پشت سر گذاشت، برخی از بهترین آثار دوران حرفه‌ای خود را در فیلم‌هایی مانند «نویسنده شبح» رومن پولانسکی، فیلم موفق «ماما» بازی کرد. پس شاید بالاخره زمان تمدید مجوز کشتن او فرا رسیده باشد.

Fabien Frankel

فابین فرانکل، خواننده ساکن وستروس، در طول فصل اول «خانه اژدها» ثابت کرده است که می تواند این قابلیت را از خود نشان دهد. این ستاره که در نقش کریستون کول دل‌باز دورنیش بازی می‌کند، اعتبار زیادی به نام خود ندارد. اما این بازیگر اواخر دهه 20 زمان زیادی در پیش دارد تا نیاز 15 ساله خانواده بروکلی را برآورده کند. به علاوه، اگر او می تواند یک شمشیر بلند به کار گیرد، چرا یک تپانچه PPK نه؟

 

محمد زکی زاده

https://didhonar.ir/?p=26105