پلاتوهنر

با جدیدترین اتفاقات موسیقی پاپ همراه ما باشید

به گزارش پلاتو هنر، با توجه به فعالیت هنرمندان موسیقی در آخرین ماه از فصل پاییز با وجود برگزاری کنسرت های پاپ در شهرهای مختلف، خوانندگان پاپ کشورمان از آهنگ ها و آلبوم های جدید خود رونمایی می‌کنند.

قابل ذکر است در کنار انتشار تک‌آهنگ‌ها، آلبوم‌های موسیقی، کنسرت‌های پاپ و کلاسیک شاهد اتفاقاتی متنوع در حوزه موسیقی بوده‌ایم که در ادامه به بعضی از این اتفاقات می‌پردازیم.

«تُن صدات» باصدای معین زندی

معین زندی که به تازگی آهنگ «خوابم نمیبره» را منتشر کرده است، از آهنگ جدید خود به نام «تُن صدات» با شعر و ملودی خودش رونمایی کرده است. میکس، مسترینگ و تنظیم‌کننده این آهنگ وحید فرج‌زاد است. این آهنگ توسط موسسه فرهنگی هنری آوای هنر منتشر شده است.

نوازنده گیتار: نیکان واحد، صدای همراهی کننده خواننده: امیر ماهان.

در ادامه این آهنگ را می‌شنوید:

جدیدترین موزیک ویدئو بابک جهانبخش

موزیک ویدئو «عاشقتم که» با صدای بابک جهانبخش به تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر منتشر شده است. ملودی به عهده مهدی ایوبی بوده است. میکس و تنظیم حامد برادران انجام شده است.

فلوت‌نوازی ترانه ترکی «آیریلیق»

قطعه موسیقی آذری «آیریلیق» که تا به امروز توسط خوانندگان متعددی خوانده شده است، توسط سینا ذکایی نوازنده فلوت  به همراهی امیر علیزاده نوازنده پیانو اجرا شده است. این قطعه موسیقی در دهه 30 ساخته شده است.

 

«شریک جرم» را شنیده‌اید؟

همزمان با پخش اولین قسمت از سریال نمایش خانگی «شریک جرم» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان و کارگردانی مازیار میری موزیک ویدئوی این سریال با صدای روزبه نعمت‌الهی منتشر شده است.

ترانه و ملودی: ندا جوادی، آهنگساز: دانا، ارکستر زهی، سولو ویولن، سولو آلتو: پدرام فریوسفی

در این سریال نمایش خانگی بازیگرانی نظیر سارا بهرامی، علیرضا ثانی‌فر، محمد رضا مالکی، محمد امین شعرباف، سجاد بابایی، مهتاب ثروتی، المیرا دهقانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

در ادامه آهنگ «شریک جرم» را به صورت کامل می‌شنوید:

جدیدترین آهنگ مهدی یغمایی

آهنگ «بی حواس»، ترانه‌ای از معین برزه با صدای مهدی یغمایی منتشر شده است. این خواننده که پس از مدت ها 16 آذر ماه به روی صحنه رفته است، پیش از کنسرت از جدیدترین آهنگ خود رونمایی کرد.

آهنگساز و تنظیم‌کننده این قطعه موسیقی حامد حسینی است. میکس و مسترینگ توسط حمید حاتمی انجام شده است. نوازنده گیتار سجاد علیزاده بوده است.

در ادامه این آهنگ را می‌شنوید:

«یادم نرفته» آهنگی از هوروش بند

آهنگ جدید هوروش بند با شعر و ملودی علی دارابی خواننده این گروه منتشر شده است که میکس، مسترینگ و تنظیم‌کننده این قطعه موسیقی علی بیات است.

در ادامه این آهنگ را می‌شنوید:

جشن تولد خواننده جوان پاپ

علی یاسینی خواننده پاپ متولد 14 آذرماه سال 1375 است. این خواننده جوان که تا به امروز به خوبی موفق شده طرفداران خود را جذب کند، به تازگی در جدیدترین کنسرت خود در 13 آذرماه همراه با طرفداران زادروزش را در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد جشن گرفت.

انعکاس استقبال طرفداران رضا صادقی در نشریه سیدنی‌سان استرالیا

رضا صادقی خواننده پاپ پس از تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف ایران در روزهای اخیر ماه آذر در استرالیا در شهرهای سیدنی، پرت، آدلاید، ملبورن و بریزبین روی صحنه رفت. تمامی بلیت های کنسرت های این خواننده در حالی‌که در بزرگ‌ترین سالن های استرالیا برگزار شد، به طور کامل به فروش رسید و با استقبال ایرانیان مقیم استرالیا و انعکاس این استقبال در نشریه معتبر و پرسابقه سیدنی‌سان رو به رو شد.

 

 

5 شب همراه با خاطره ها

ارکستر موسیقی ملی ایران «همراه با خاطره‌ها» را پس از گذر یک سال، به آهنگسازی و رهبری مجید انتظامی در تالار وحدت به مدت 5 شب در 14، ۱۵، ۱۶،۱۷ و۱۸ آذرماه روی صحنه برد که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد.

 

نسخه جدید موزیک ویدئو «مرداب»

نسخه جدید موزیک ویدئو سریال نمایش خانگی «مرداب» منتشر شده است.

پخش این سریال نمایش‌خانگی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته در ژانر درام و معمایی از چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است. امیر جعفری، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی از بازیگران این مجموعه هستند.

آهنگ جدید پازل بند

پازل‌بند آهنگ جدید خود را به نام «دلم می‌خواد» منتشر کرده است که آهنگسازی و تنظیم این قطعه موسیقی هم پازل بند انجام شده است.

ترانه سرای این قطعه موسیقی مهرزاد امیرخانی است.

در ادامه این آهنگ را می‌شنوید:

 

بیشتر بخوانید:

با جدیدترین قطعه‌های موسیقی پاپ آشنا شوید

نگاهی به کنسرت‌های پاپ روزهای پایانی پاییز

رکورد تازه محسن یگانه با ۲۰۰ میلیون بازدید

https://didhonar.ir/?p=37775