پلاتوهنر

بابک جهانبخش: من اینجام! هر چقدر بی‌تاب…

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 22 تیر ماه 1402 کنسرت بابک جهانبخش خواننده پاپ در دو سانس 18 و 21:30 در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین ۱۳۶۲ آهنگساز و خوانندهٔ ایرانی است. او نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز کرد و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. سرانجام در سال 1382 اولین آلبوم خود را منتشر کرد. او با آلبوم «چی شده» در سال 1384 بیشتر شناخته شد. این هنرمند با انتشار آلبوم «من و بارون» در 21 تیر 1391 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد.

شب گذشته این کنسرت در ابتدا با دکلمه ای از این خواننده شروع شد که بدین شرح بود: «من اینجام، هر چقدر دلگیر، هرچقدر خسته، اما اینجام. من اینجام، هرچقدر غمگین، هر چقدر بی‌تاب، اما اینجام. عشق آدم را زنده نگه می‌دارد، عشق آدم را به حرف در می‌آورد، به کنسرت بابک جهانبخش خوش آمدید.»

سپس او اجرای خود را با آهنگ «تو منو کی کشتی» آغاز کرد.

پس از آن در مقابل مخاطبانش ایستاد و گفت: «این آخرین کنسرت تابستان ماست، امیدوارم امشب به همتون خوش بگذره».

جهانبخش در ادامه آهنگ «عاشقتم که» را اجرا کرد. این خواننده پس از این آهنگ بیان کرد: «من هنوز هم بعد گذشت این همه سال هر دفعه که روی صحنه اجرا می‌کنم حس می‌کنم دفعه اولمه. هنوز هم همون ذوق و شوق را دارم و همه تلاشم را می‌کنم که بتونم برنامه خوبی براتون اجرا کنم.»

یک کنسرت نوستالژیک در راه است

او افزود: «همانطور که به طرفدارانم قول داده‌ام بعد از ایام محرم و صفر قرار است یک کنسرت نوستالژیک داشته باشیم.» سپس آهتگ های «با من باش»، «چی شد»، «منو بارون»، «دوست دارم»، «پریزاد»، «یک ساعت فکر راحت»، «دریا»، «تو رو می خوام» را به ترتیب روی صحنه اجرا کرد.

زندگی ادامه دارد…

این هنرمند پیش از آنکه آهنگ «زندگی ادامه داره» را به عنوان یازدهمین آهنگ بخواند به مخاطبانش گفت: «این واقعیت تمام زندگی است. زندگی با تمام فراز و نشیب هایش ادامه دارد. حتما قوی ترین موجود بشر انسان است که با تمام این احساسات هنوز هم سرپا است و به راهش ادامه می دهد. امیدوارم با این موج سینوسی که وجود دارد اون قسمت شاد و خوبش نصیب شما بشود.»

بابک جهانبخش در ادامه کنسرتش آهنگ های «خودمو دارم که» و «از خوشی می میرم» را اجرا کرد. سپس به علت تداخل کنسرتش با ساعت مقدس اذان چند دقیقه برنامه را نگه داشت و اعضای گروه و مهمانان خود را معرفی کرد. سپس برای اجرای قطعه بعدی به سمت پیانو رفت و آهنگ «زیبای بی تاب» را همانطور که در حال نواختن پیانو بود روی صحنه اجرا کرد.

این هنرمند اجرای خود را با آهنگ‌های «ای دل» و «حال منو خوب کن» به پایان رساند.

آهنگ های اجراشده در این کنسرت را در ادامه می‌شنوید.

1- آهنگ «تو منو کی کشتی»

2- آهنگ «عاشقتم که»

3- آهنگ «با من باش»

4_ آهنگ «چی شده»

5- آهنگ «منو بارون»

6- آهنگ «دوست دارم»

7- آهنگ «پریزاد»

8- آهنگ «یک ساعت فکر راحت»

9- آهنگ «دریا»

10- آهنگ «تو رو می خوام»

11- آهنگ «زندگی ادامه داره»

12- آهنگ « خودمو دارم که»

13- آهنگ «از خوشی می میرم»

14- آهنگ «زیبای بی تاب»

15- آهنگ «ای دل»

16- آهنگ « حال منو خوب کن»

سمیرا اسدیان

https://didhonar.ir/?p=24055