پلاتوهنر

اشوان در سومین شب جشنواره موسیقی فجر غوغا به‌پا کرد

اشوان خواننده پاپ در سومین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ در یک سانس در سالن نمایشگاه میلاد روی صحنه رفت.

به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 25 بهمن ماه 1402 کنسرت اشوان در سومین شب سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر سانس 22 در سالن نمایشگاه میلاد برگزار شد.

اشوان خواننده جوان اجرای شب گذشته را با اجرای آهنگ «شمعارو روشن کن» آغاز کرد. در ادامه پس از اجرای آهنگ «دوباره تو» با مخاطبان خود خوش و بش کرد و گفت: «خیلی خوشحال هستم در این لحظه کنار هم هستیم. همه خانواده من دور هم جمع شدیم. ای کاش از تک تک این لحظات استفاده کنیم و لحظات نابی را باهم بسازیم. دوست دارم با شما خاطره بسازم، شما خانواده من هستید».

این خواننده در ادامه به روز ولنتاین اشاره‌ای کرد و با تبریک این روز به طرفداران خود گفت: فکر می‌کنم مخاطبان سالن در این شب با آهنگ آروم بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند. پس بریم سراغ اجرای آهنگ «شیدا».

در ادامه آهنگ پرطرفدار «مغرور» به عنوان چهارمین آهنگ روی صحنه خوانده شد. سپس آهنگ‌های «قاصدک»، «پروانه»، «آهنگ شاد»، «اگه می‌موندی» توسط این خواننده جوان اجرا شد.

اشوان پس از اجرای قطعه «اگه می‌موندی» به مدت 15 دقیقه سالن را ترک کرد. این خواننده پس از پخش ریمیکس آهنگ «قاصدک» و هم‌نوازی گیتار بیس ، ویولن و درامز با آهنگ «منو دریاب» به صحنه بازگشت و در ادامه آهنگ‌های «فکر من نباش»، «من آدم رویایی تو نیستم»، «تنها موندم»، «ذره ذره» را روی صحنه اجرا کرد.

در نهایت این خواننده با اجرای مجدد «شیدا» برای طرفداران کنسرت خود را به اتمام رساند.

گفتنی است نورپردازی و اجرای ویدئومپینگ‌های مرتبط با قطعات موسیقی، وجود شمع‌های روی صحنه فضا کنسرت اشوان را دیدنی‌تر کرده بود.

آرمان ابراهیمی گیتار بیس، مسعود همایونی گیتار، مرتضی مسگر درامز، سپهر دلشاد ویلن، علی قطبی پرکاشن، علیرضا ساکسیفون و فرزاد ماهان کیبورد و رهبر ارکستر اعضای گروه موسیقی اشوان را تشکیل می‌دهند.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

ساز ارکستر ملی ایران با صدای محمد معتمدی کوک شد

 

https://didhonar.ir/?p=43102