پلاتوهنر

آخرین شب جشنواره موسیقی با علی یاسینی چراغونی شد

به گزارش پلاتو هنر، علی یاسینی خواننده نسل جوان موسیقی پاپ، شامگاه گذشته 28 بهمن ماه 1402 در آخرین شب سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای بهمن دو سانس 19و 22 روی صحنه رفت.

بر اساس این گزارش، این خواننده جوان طبق روال همیشگی کنسرت‌هایش، اجرای خود را با قطعه «نصف شب» آغاز کرد. در ادامه پس از سلام و احوال‌پرسی با مخاطبان، از طرفدارانش خواست که پرانرژی قطعات را با او همراهی کنند، چرا که هر چقدر انرژی حضار سالن بیشتر باشد، انرژی گروه موسیقی هم بیشتر می‌شود.

سپس، آهنگ‌های «دیوار»، «جنگ»، «این روزا» و «منو برگردون» توسط این خواننده روی صحنه اجرا شد.

یاسینی در ادامه از مخاطبان خواست دقایقی به امیرحسین کیان‌پور نوازنده سازهای بادی توجه کنند. این نوازنده برای دقایقی روی صحنه تک‌نوازی کرد. پس از ‌تک‌نوازی این خواننده آهنگ شاد و مفرح «انگار نه انگار» روی صحنه خوانده شد.

سپس قطعه موسیقی «نده قول» به عنوان آهنگ هفتم توسط این خواننده اجرا شد.

این خواننده جوان در ادامه اجرا، پیش روی مخاطبانش ایستاد و گیتار به دست گرفت. یاسینی همانطور که همراه گروه نوازندگانش نوازندگی می‌کرد، آهنگ‌های «هرجای شهر»، «نصف شب»، و «اگه به من بود» و «ماه قشنگم» را با هم‌خوانی و همراهی پرشور طرفدارانش خواند.

در ادامه آهنگ‌های «پرواز» و «بهتر از منه» روی صحنه خوانده شد.

در نهایت علی یاسینی طبق روال همیشگی در پایان اجرا، از حضار خواست تا نور تلفن‌های همراه خود را روشن کنند و قطعه «چراغونی» را به عنوان آهنگ پایانی با او همراهی کنند.

نوازندگانی که در این اجرا این خواننده جوان را همراهی کرده‌اند، بدین شرح‌اند: برنا شفیع زاده درامز، فرزاد رضایی گیتار الکتریک، بهشاد مژگانی گیتار بیس، آرش مرادی کیبورد، امیرحسین کیانپور سازهای بادی، محمد حیدری کیبورد، اشکان پور فرخی سازهای کوبه‌ای و هادی جولانی کیبورد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و 14 استان دیگر به پایان رسید.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

حامیم در جشنواره موسیقی فجر سنگ تمام گذاشت

اشوان در سومین شب جشنواره موسیقی فجر غوغا به‌پا کرد

https://didhonar.ir/?p=43311