پلاتوهنر

روز پنجم جشنواره با آثار رضا صابری و داوود فتحعلی‌بیگی دیدنی می‌شود

بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر در پنجمین روز از برگزاری، میزبان 7 اجرا در بخش صحنه‌ای و 3 اجرا در بخش خیابانی خواهد بود. به گزارش پلاتو هنر، چهارشنبه 5 بهمن ماه و در پنجمین روز از برگزاری چهل و

بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر در پنجمین روز از برگزاری، میزبان 7 اجرا در بخش صحنه‌ای و 3 اجرا در بخش خیابانی خواهد بود.

به گزارش پلاتو هنر، چهارشنبه 5 بهمن ماه و در پنجمین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هنرمندان تئاتر در بخش‌های مختلف صحنه‌ای و خیابانی به رقابت خواهند پرداخت.

«ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد ساعت 20 در تالار وحدت به مدت 90 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

«کرنر زیر درختان بلوط» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی از ایلام در 2 نوبت 17 و 20 با مدت زمان 55 دقیقه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«در و گبر و یک قرص نان» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی از کرج با مدت زمان 70 دقیقه در 2 نوبت 18:30 و 20:30 در تالار چارسو و «مادرم زری سر زا رفت» به کارگردانی داود پارسا و نویسندگی محمود خرم‌آزادی از گچساران با مدت زمان 50 دقیقه در ساعات 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت.

مرکز تئاتر مولوی نیز میزبان نمایش «لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی از ارومیه با مدت زمان 70 دقیقه در 2 نوبت 16 و 19 خواهد بود.

در پنجمین روز جشنواره تئاتر فجر، تماشاخانه ایرانشهر پذیرای «شاه اسماعیل» به نویسندگی علی حسن‌زاده و کارگردانی غریب منوچهری از پارس آباد با مدت زمان 70 دقیقه خواهد بود.

«هفت شبانه روز» به نویسندگی فروزان حسینی و مهدی روزبهانی به صورت مشترک و کارگردانی آرش رضایی در 2 نوبت 18 و 20:30 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

جشنواره تئاتر فجر در پنجمین روز برگزاری میزبان 3 اجرای نمایش‌های خیابانی در مقابل تالار وحدت خواهد بود. «هدیه قاسم برای دخترم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر با مدت زمان 23 دقیقه ساعت 15:30 و «راه بی‌پایان» به نویسندگی و کارگردانی حشمت‌الله زارعی از اراک با مدت زمان 20 دقیقه اجرا می‌شوند.

آخرین اجرای بخش خیابانی باعنوان «سردار بی‌سر» به نویسندگی سعید زبیحی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه به مدت 25 دقیقه در مقابل تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

https://didhonar.ir/?p=8086