پلاتوهنر

شهر اردکان مردمانی مهمان‌نواز و مهربان دارد

محمدرضا دشتی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سفارش‌های مقام معظم رهبری به هنر تئاتر، خطاب به هنرمندان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره ملی ایثار گفت: به شهری آمده‌اید که مردمانی میهمان‌نواز و مهربان دارد. به گزارش

محمدرضا دشتی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سفارش‌های مقام معظم رهبری به هنر تئاتر، خطاب به هنرمندان شرکت‌کننده در هفتمین جشنواره ملی ایثار گفت: به شهری آمده‌اید که مردمانی میهمان‌نواز و مهربان دارد.

به گزارش پلاتو هنر، محمدرضا دشتی نماینده‌ مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان، یاد و خاطره مردانی که جانشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند را گرامی داشت و گفت: این افراد برای امنیت و آرامش و سربلندی ما، از زندگی‌شان گذشتند.

محمدرضا دشتی اردکانی خطاب به میهمانان و هنرمندان سراسر کشور گفت: به شهری آمده‌اید که مردمانی میهمان‌نواز و مهربان دارد.

او ضمن اشاره به سفارش‌های مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و هنر، اظهار داشت: ایشان در بین هنرها به بخش نمایشی و تئاتر اهمیت بیشتری می‌دهند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه پذیرای هنرمندان شاخه‌های مختلف است، یادآور شد: نمایش تأثیر بیشتری نسبت به دیگر هنرها نظیر سخنرانی و نویسندگی دارد؛ چون دو انسان با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

دشتی اردکانی هنر تئاتر را بسیار والا و ارزشمند توصیف کرد و تأکید کرد: هنرمندان، مردم اردکان را فراموش نکنند و باز برای اجرای تئاتر در این شهر حضور به هم برسانند.

160 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی ایثار تقدیم شد که در نهایت 31 اثر تأیید و در شهرستان اردکان محل برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشته شد.

اختتامیه این جشنواره تئاتر ملی ایثار در روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه در سالن همایش دانشکده شهید بهشتی اردکان برگزار شد.

https://didhonar.ir/?p=8005