آغاز میزبانی خانه هنر دیوار از نمایش «آناتومی»

نمایش «آناتومی» به کارگردانی رعنا مقدم، اجراهای خود را در میان استقبال مخاطبان آغاز کرد.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «آناتومی» نوشته آلیس برچ، با ترجمه و کارگردانی رعنا مقدم اجراهای خود را از شامگاه گذشته، در خانه هنر دیوار آغاز کرد.

در این نمایش که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود، بازیگرانی همچون روژین شمس، رعنا ‌مقدم، سبا ‌مهدویان، فرهاد ‌شنتیایی، امین ‌کنعان، امیر رجبی، آرش ‌نفر، فاطمه ‌یونسی، شاهین ‌امینی، مرجان ‌بختیاری، فاطمه ‌زهرا ‌محمودی، ارشیا ‌نجف ‌آبادی، محمد ‌گمار ایفای نقش می‌کنند.

«آناتومی»

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به دراماتورژ: فرهاد ‌شنتیایی، دستیار کارگردان: محمد ‌مخملباف، طراح لباس: نگین ‌رضائیان، طراح نور: علی حاتمی، طراح حرکت: رضا ‌بیرانوند، مدیر صحنه: فاطمه ‌مهرآیین، مدیر هنری: امین ‌کنعان، آهنگساز: صادق نیک فرمان، عکاس تیزر: محمد کشوری، دستیار لباس: سیما ‌خلیلی و مدیر روابط‌عمومی و رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

«آناتومی»

در خلاصه این نمایش از زبان کارگردان آمده است: مادرم همیشه می گفت: «بزرگ زندگی کن. تا می تونی زندگی کن. هیچ وقت هیچ کس از زیاد زندگی کردن حسرت نخورده.» این نمایش باعث احساس گرمای بسیار سردی می شود. همان گرمایی که از سرمازدگی می گیریم.

 

«آناتومی»

تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده سعید روستایی است. روستایی همچنین در اوایل سال ۱۴۰۱، تهیه‌کنندگی نمایش «شب بخیر مادر» را بر عهده داشت که دومین همکاری مشترک این تهیه‌کننده با کارگردان نمایش محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت و تماشای نمایش «آناتومی» می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

https://didhonar.ir/?p=71482

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =