پلاتوهنر

مهدی مقیم‌نژاد در نشست «عکاسی مستند هنری» مطرح کرد؛

عکاس در «عکاسی مستند هنری» مداخله حداکثری دارد

مهدی مقیم‌نژاد در نشست تخصصی «عکاسی مستند هنری» به تحولات عکاسی مستند پرداخت.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی «۴۱_ ۲۰» چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست «عکاسی مستند هنری» با حضور مهدی مقیم‌نژاد شامگاه جمعه ۲۷ مهر در سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مهدی مقیم‌زاده استاد این نشست به تشریح وضعیت عکاسی مستند هنری پرداخت و آثار عکاسان شاخص دنیا را با شرکت‌کنندگان در این کارگاه مرور کرد.

این مدرس عکاسی تغییر و تحولات عکاسی مستند را حیرت‌انگیز خواند و گفت: امروز وقتی درباره آرت صحبت می‌کنیم، عملا صحبت درباره ساختارهای نمایشگاهی است و بخش آرت به هنر معاصر خیلی نزدیک است.

او با تاکید براینکه شاهد مداخله حداکثری عکاس در تمام صحنه عکس هستیم، افزود: این اتفاق گاهی با ذهنیت عکاس و یا به دلیل آرشیوی که او در اختیار دارد، صورت می‌گیرد.

گفتنی است مشروح این نشست تخصصی در آینده توسط انجمن سینمای جوانان ایران منتشر خواهد شد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان به دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

عکاسی مستند هنری
عکاسی مستند هنری
https://didhonar.ir/?p=70524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =