پلاتوهنر

از «آن شب» تا «شب‌های طهرون» در سالن‌های نمایش تهران

به گزارش پلاتو هنر، طبق روال هر هفته در این گزارش به معرفی 4 نمایش روی صحنه خواهیم پرداخت.

نمایش «باغ شب‌نمای ما(قبله عالم)»

این نمایش به نویسندگی اکبر رادی، کارگردانی تهیه‌کنندگی هادی مرزبان از 1 تا 30 مهر در سالن خلیج فارس فرهنگسرا نیاوران روی صحنه می‌رود.

ایرج ‌راد، فرزانه ‌کابلی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، آیه قبادیان، حسام قریشی، علی ‌بیکی، سپیده آرمان، ستاره ‌آقائی، علی یارلو، شاهین ‌علیپور، حمیدرضا ژاله، کسرا ‌ریاحی ‌وفا، محمدحسین ‌بلوکات، لیدا ‌معتمد، گلریز ابراهیم، آرش ‌لازمی ‌زاده، محمدرضا خلج، امیرحسین رستم خانی، امیررضا ‌محرابی، بهروز بختیاری مهر، غزال سیاح، محمدحسین ‌اسحاقی و بنیتا اشراقی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «نمایش قبله عالم، زندگی و مرگ ناصرالدین شاه قاجار به صورت طنز است.»

سبک: کمدی، تاریخی، درام

سالن‌های نمایش

نمایش «آن شب»

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیرعلمی، از 4 تا 13 مهر در سالن ماه حوزه هنری روی صحنه خواهد بود.

 امیرعلی ‌محمدی، عباس محمدی، حنا ‌فتح ‌اللهی، مائده عباسی و احمد ‌استیری بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «- یه مونولوگ از هملت شکسپیر هست که میخوام حفظش کنی، میتونی؟ – بله، شما بفرستید من یه روز حفظش میکنم. – نه، میخوام برای همه زندگیت حفظش کنی.»

سبک: کمدی سیاه

سالن‌های نمایش

نمایش «شب‌های طهرون»

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام از 5 مهر تا 10 آبان در سالن بلک باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه خواهد بود.

سحر ‌ولدبیگی، سوسن ‌پرور، فلورا ‌سام، مختار سائقی، علیرضا ‌ناصحی، سهراب حافظ، راهله ‌امیری و یاسمن فراهانی در این نمایش نقش پردازی ‌می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مهوش و پریوش دو خواهر که در آرزوی بازیگر شدن و شهرت هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به آرزویشان برسند در این بین با دو نفر به نامهای هوشنگ و بهرام آشنا می شوند که مسیر زندگیشان را تغییر می دهند.»

سبک: کمدی

سالن‌های نمایش

نمایش «قلب نارنگی»

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی داریوش علیزاده و تهیه‌کنندگی سینا ساعی از 4 تا 20 مهر در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد بود.

کیوان ‌احمدی، علی ‌غفاری، فرید ‌کیامرثی، محمدرضا ‌محمدپور، علی ‌مهرنیا و مهناز ‌میرزایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پسری در جستجوی خانواده‌اش می‌باشد.»

سبک: درام، کمدی

سالن‌های نمایش

https://didhonar.ir/?p=66831