پلاتوهنر

«استاد» با «برف آخر» به سینما می‌آید/ صدور نمایش «بازی را بُکش» بر پرده نقره‌ای

سه فیلم سینمایی «برف آخر»، «استاد» و «بازی را بُکش» به زودی در نیمه دوم سال 1403 در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند.

به گزارش پلاتو هنر، سه فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و «استاد» به کارگردانی عماد حسینی، فیلم سینمایی «بازی را بُکش» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی به زودی در نیمه دوم سال 1403 در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شوند. اکران فیلم سینمایی «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقان‌پور از امروز 28 شهریور در سینماها آغاز شد و فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در پردیس سینمایی نماوا به صورت آنلاین قابل تماشا است.

اکران «برف آخر» پس از سه سال در سینماها 

فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی سرانجام پس از سه سال راهی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «برف آخر» توسط پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس ملت اکران خواهد شد. این فیلم در سال ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده چهار جایزه شد. سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امین حیایی، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره‌پردازی از جمله جوایز این فیلم بودند؛ جایزه ویژه هیئت داوران هم نصیب «برف آخر» شد.

«برف آخر» روایتی متفاوت از زندگی یک دامپزشک در منطقه‌ای با هوای برفی است؛ لادن مستوفی،  مجید صالحی و امین حیایی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «برف آخر» در ژانر اجتماعی و خانوادگی تولید شده است. این اثر در دوران زمهریر شمال کشور فیلمبرداری شده است و مملو از صحنه‌های برفی و بکر زمستانه است.

برف آخر
برف آخر

«استاد» را از مهرماه در سینماها ببینید

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی به سرگروهی پردیس مگامال از ۱۱ مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

سجاد بابایی برای بازی در فیلم «استاد» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کند. حسن معجونی در این فیلم با ایفای نقشی متفاوت، کاراکتری کمتر دیده شده از یک استاد هنری را به نمایش گذاشته است.

در فیلم سینمایی «استاد» که به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی ساخته شده است، علاوه بر حسن معجونی و سجاد بابایی، هدیه حسینی‌نژاد نیز به ایفای نقش پرداخته است. فیلمنامه «استاد» را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجرا‌هایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.»

 

استاد
استاد

«بازی را بُکش» پوانه نمایش گرفت

پروانه نمایش فیلم سینمایی «بازی را بُکش» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی، تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و محسن کیایی صادر شد.

محسن کیایی، هدی زین العابدین، محمد بحرانی، متین حیدری‌نیا، حدیث بیابان‌گرد، سودابه جعفرزاده، مهرداد بخشی، فرح روز دواتگر، بهرام نوری و پوریا رحیمی سام در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

«بازی را بکُش» محصول نوآر کارن فیلم است و پخش آن توسط شایسته فیلم انجام می‌شود.

این فیلم بر اساس «داستان واقعی» ساخته شده است و از دوم آبان ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتنداز نویسندگان: لادن شیرمرد، محمد ابراهیم عزیزی، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعغری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، موسیقی: پیام آزادی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: ثمین افتخاری، مدیر برنامه‌ریزی: امید جزینی، دستیار اول کارگردان: وحید شیخلر، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، عکاسان: روزبه خسروی، محسن کرمانی.

 

بازی را بُکش
بازی را بُکش

«لختگی» به سینماها آمد

فیلم سینمایی «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقان‌پور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی و نویسندگی حسن وارسته از ۲۸ شهریور 1403با سرگروهی پردیس سینمایی مگامال توسط دفتر پخش نسیم صبا فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

«لختگی» حال و هوایی رمزآلود دارد. نادر فلاح، گیتی قاسمی، نسیم ادبی، سیامک صفری، توماج دانش بهزادی، مریم مومن، بامعرفی عاطفه اکبری، مریم مرادی نیا، فرهنگ شاهسواری و باحضور امیررضا دلاوری، در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

لختگی
لختگی

«پدران» به اکران آنلاین رسید

فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی از امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور در پردیس نماوا به صورت آنلاین اکران شده است.

علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان‌ پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مؤدب و … بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پدران» بهمن ماه سال گذشته اکران عمومی شده است و تاکنون در جشنواره های فیلم فجر، فستیوال بین المللی گوا، جشنواره فیلم داکا (بنگلادش)، پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سلیمانیه و… به نمایش در آمده است.

در خلاصه داستان «پدران» آمده است: «رویارویی ۲ نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای ۲ نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.»

پدران
پدران

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

«مفت‌بر» با «قیف» در راه سینما/ سونامی کمدی‌ها در فصل جدید اکران

https://didhonar.ir/?p=66584

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =