پلاتوهنر

اکران «روزی روزگاری آبادان» روی پرده نقره‌ای

فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و با هنرمندی فاطمه معتمد‌آریا، محسن تنابنده از چهارشنبه 10 مرداد روی پرده سینماها می‌آید.

به گزارش دید هنر، فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه‌کنندگی علی اوجی از روز چهارشنبه 10 مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

طبق هشتمین جلسه شورای صنفی نمایش که روز یکشنبه ۲۰ خرداد در سازمان سینمایی برگزار شد، قرارداد فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت و فیلم‌های سینمایی «یادگار جنوب» و «روایت ناتمام سیما» بسته شد.

با وجود نمایش دو فیلم «یادگار جنوب» و «روایت ناتمام سیما» روی پرده سینما، اکران این فیلم سینمایی در این ماه اخیر به تعویق افتاد. در نهایت با تغییر سرگروه این فیلم سینمایی به پردیس هنر شهر آفتاب شیراز از چهارشنبه هفته جاری روی پرده سینماها می‌آید.

«روزی روزگاری آبادان»، اولین ساخته حمیدرضا آذرنگ بعد از اولین نمایش در جشنواره فجر، تقریبا موفق شد که از منتقدان تایید لازم را بگیرد اما هنوز با تحسین فاصله دارد. «روزی روزگاری آبادان» یکی از فیلم‌های قابل قبول سی‌و‌نهمین جشنواره فجر که نهایتا به دستاورد ویژه‌ای نرسید اما از ضعف یا مشکل بزرگی هم ضربه نخورد.

«روزی روزگاری آبادان» فیلمی است که از صلح می‌گوید و از كنار هم بودن.

فاطمه معتمد‌آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید:

«یادگار جنوب» و «روزی روزگاری آبادان» در راه اکران

https://didhonar.ir/?p=59661