پلاتوهنر

«‌همستر‌» توسط کمپانی کوندی نست خریداری شد

فیلم کوتاه «همستر» به کارگردانی فاطیما نوفلی، توسط کمپانی معتبر کوندی نست خریداری شد و روی پلتفرم نیویورکر قرار گرفت.

به گزارش دید هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «همستر» به کارگردانی فاطیما نوفلی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و برونو اسماجا محصول مشترک ایران و فرانسه، توسط کمپانی معتبر کوندی نست خریداری و روی پلتفرم نیویورکر قرار گرفت.

کمپانی معتبر کوندی نست، در سال 1909 تأسیس شد و به‌عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های رسانه‌ای در آمریکا و جهان، با بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در 32 بازار در پلتفرم‌های چاپی، دیجیتال، ویدئویی، اجتماعی و… شناخته شده است. انتشار مستمر مجلاتی همچونVogue ،The New Yorker و Vanity Fair از جمله موفقیت‌های دیگر این کمپانی است.

نشریه نیویورکر در سال 1925 تأسیس شد. نیویورکر به دلیل گزارش‌های دقیق و معتبر در سراسر جهان شناخته و به مرور تبدیل به یک نشریه چند پلتفرمی شده و در مسیر خود تکامل یافته است.

کوندی نست و نیویورکر، برای نخستین بار با انتشار این فیلم کوتاه ساخته شده در ایران، در پی معرفی اثر و کارگردان ایرانی آن به بازارهای بین‌المللی، در راستای هدف رسانه‌ای خود یعنی جذب و ارتقای مخاطبان جهانی هستند.

این فیلم کوتاه پیش‌از این، در بیست‌‌و‌هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بروکسل بلژیک (رویداد مورد تأیید اسکار) و جشنواره‌های ماموت، هات اسپرینگز، پاپی جاسپر و کاسکادیای آمریکا، زنان نیجریه، بیستون انگلیس و کازابلانکای مراکش حضور داشته و در جشنواره پاپی جاسپر، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و فیلم‌برداری شده است.

همستر

در خلاصه «همستر» آمده است: من گُرگو دیده بودم بچه‌شو بخوره ولی دیگه از همستر توقع نداشتم!

نوید لایقی‌مقدم، یکتا طبیبی، آذین نظری، پوریا سلطان‌زاده، بهاره علی‌یار، کیانا منتجبی و شایان فصیح‌زاده در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند و کمپانی Eroin Films پخش بین‌الملل اثر را بر عهده دارد.

عوامل فیلم کوتاه «همستر» عبارتند از: فاطیما نوفلی (کارگردان)، مجید برزگر و برونو اسماجا (تهیه‌کننده)،  امیرحسن نوفلی، کیارش اردشیرپور (نویسندگان)، مسعود امینی تیرانی (مدیر فیلم‌برداری)، حمیدرضا بزرگر (تدوین)،  لیلا نقدی‌پری (طراح صحنه و لباس)، علی ذوالفقاری (مدیر صدابرداری)،  ساناز قطب (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، الناز میرزا (منشی صحنه)، مهدی برزگر (مدیرتولید)، امیر مرسلی (جانشین تولید)، سامان مجد‌وفایی (اصلاح رنگ و نور)، زهره علی‌اکبری (طراحی و ترکیب صدا)، فریور معیری (طراح چهره‌پردازی)، محمد ثانی‌فر (جلوه‌های ویژه بصری)، امین عطایی (آهنگ‌ساز)، پگاه حامد (ساخت تیزر)، مجتبی حاتمی‌فر (طراح پوستر) و علی کشاورز (مشاور رسانه‌ای)

https://didhonar.ir/?p=58112