پلاتوهنر

«جدایی نادر از سیمین» بین انسان‌ها همدلی ایجاد می‌کند

به گزارش دید هنر، فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به گفته مدیرعامل نتفلیکس به حس همدلی بین انسان‌ها کمک می‌کند. ساراندوس در گفتگویی با نیویورک تایمز گفت: نمایش‌دادن فیلم‌هایی از فرهنگ‌های دیگر به حس همدلی انسان‌ها قوت می‌بخشد. فیلم

به گزارش دید هنر، فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به گفته مدیرعامل نتفلیکس به حس همدلی بین انسان‌ها کمک می‌کند.

ساراندوس در گفتگویی با نیویورک تایمز گفت: نمایش‌دادن فیلم‌هایی از فرهنگ‌های دیگر به حس همدلی انسان‌ها قوت می‌بخشد. فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» برنده‌ی جایزه‌ی اسکار سال ۲۰۱۲، نمونه‌ی خوبی از این موضوع است.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» داستان یک زوج ایرانی از طبقه‌ی متوسط را روایت می‌کند که به امید داشتن زندگی بهتر مجبور به جدایی می‌شوند.

ساراندوس بیان کرد: جدایی نادر از سیمین» به شما این احساس را می‌دهد که چقدر ما در سراسر جهان با هم اشتراک داریم. داستان‌سرایی دنیا را به جای کوچک‌تر و امن‌تری تبدیل می‌کند.

او ادامه داد: سریال جدید Baby Reindeer اکنون جزو پربازدیدترین محتواهای نتفلیکس است که در ابتدا مورد توجه بینندگان در بریتانیا قرار گرفت و سپس الگوریتم‌های نتفلیکس آن را به مخاطبان سراسر دنیا معرفی کردند. ساراندوس می‌گوید: «وقتی اثری در یک کشور به محبوبیت بالایی برسد، احتمالاً مخاطبان زیادی در خارج از آن کشور نیز دارد.

منبع: زوومیت

https://didhonar.ir/?p=56767