پلاتوهنر

بانوان به سری جدید «جوکر» می‌آیند

به گزارش پلاتو هنر، با پایان فصل اول برنامه «جوکر: طبقه بیست و یک» به تهیه‌کنندگی و با اجرای احسان علیخانی، اولین اپیزود این برنامه با حضور زنان پخش خواهد شد. برنامه رئالیتی‌شوی «جوکر» که از ابتدای پخش به‌خاطر مردانه

به گزارش پلاتو هنر، با پایان فصل اول برنامه «جوکر: طبقه بیست و یک» به تهیه‌کنندگی و با اجرای احسان علیخانی، اولین اپیزود این برنامه با حضور زنان پخش خواهد شد.

برنامه رئالیتی‌شوی «جوکر» که از ابتدای پخش به‌خاطر مردانه بودن فضای برنامه، مورد انتقاد قرار گرفت، اکنون در فصل جدید از شرکت‌کنندگان زن برای حضور در این رئالیتی‌شو دعوت کرده‌است.

ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده شرکت‌کنندگان تازه این برنامه خواهند بود.

احسان علیخانی در پایان فصل اول «جوکر» درباره دلیل غیبت زنان در این برنامه گفته بود: «اگر شرایطش فراهم باشد و اجازه‌اش صادر شود، کاملا آمادگی این کار را داریم. موانع و محدودیت‌ها زیاد است و فضا پر از سوتفاهم‌هایی است که هیچکدام از ما به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. اگر مخاطب بداند چقدر چهارچوب‌های ما محدود است ما را می‌پذیرد».

تاریخ و جزییات پخش فصل دوم این رئالیتی‌شو هنوز اعلام نشده‌است.

https://didhonar.ir/?p=55721