پلاتوهنر

با حضور بازیگران فصل اول

فصل دوم «جنگل آسفالت» ۱۰ تیر کلید می‌‌خورد

به گزارش پلاتو هنر، تهیه کننده سریال «جنگل آسفالت» درباره پایان این مجموعه با ۱۲ قسمت توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که فیلمبرداری فصل جدید این مجموعه از ۱۰ تیر ماه آغاز می‌شود. اسماعیل عفیفه درباره فیلمنامه اولیه سریال

به گزارش پلاتو هنر، تهیه کننده سریال «جنگل آسفالت» درباره پایان این مجموعه با ۱۲ قسمت توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که فیلمبرداری فصل جدید این مجموعه از ۱۰ تیر ماه آغاز می‌شود.

اسماعیل عفیفه درباره فیلمنامه اولیه سریال عنوان کرد: ما در ۲۵ قسمت، فیلمنامه را نوشتیم که پایان قسمت ۱۲ به مثابه پایان فصل اول سریال بود. بنابراین فیلمبرداری سریال را هم بر اساس ۱۲ قسمت اول برنامه‌ریزی کردیم. ۲ دلیل عمده برای این برنامه‌ریزی داشتیم، نخست اینکه بازیگران بتوانند ارتباط بهتری با قصه برقرار کنند و دلیل دوم هم این بود که بتوانیم بازخوردهای فصل اول را بگیریم و در ویرایش نهایی فیلمنامه فصل دوم اعمال کنیم که همین اتفاق افتاد.

عفیفه افزود: فصل دوم فیلمنامه با توجه به واکنش مخاطب‌های فصل اول ویرایش شد و ما بعد از وقفه کوتاهی که داشتیم از دهم تیر ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

او درباره جزئیات فصل دوم این سریال و زمان شروع فیلمبرداری عنوان کرد: اکنون در حال پیش تولید هستیم، برخی از عوامل تغییر کردند اما بازیگران اصلی حضور دارند و قراردادی که با آنها بسته شد نیز بابت فصل یک و دو بود.

اسماعیل عفیفه در پایان درباره زمان پخش فصل دوم سریال و اینکه این توقف چند ماهه به مخاطب ضربه خواهد زد یا خیر گفت: طبعاً نباید ضربه بزند چون پخش سریال‌ها در فصل‌های متمادی و با فاصله امری رایج در صنعت سریال‌سازی است. فصل دوم سریال «جنگل آسفالت» هم در پاییز پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق آن با توجه به سریال‌ها و برنامه‌های دیگر پلتفرم تنظیم شده و به اطلاع مخاطب خواهد رسید.

https://didhonar.ir/?p=55258