پلاتوهنر

«پایتخت 7» و گمانه‌زنی بر سر عدم حضور بهرام افشاری

به گزارش پلاتو هنر، هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال «پایتخت» از ساخت فصل هفت این سریال خبر داد. در حالی که سه سال از پخش آخرین قسمت سریال تلویزیونی «پایتخت» می‌گذرد. سریالی که آخرین سری آن در بحران کرونا تولید

به گزارش پلاتو هنر، هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال «پایتخت» از ساخت فصل هفت این سریال خبر داد.

در حالی که سه سال از پخش آخرین قسمت سریال تلویزیونی «پایتخت» می‌گذرد. سریالی که آخرین سری آن در بحران کرونا تولید شد و در نوروز 1400 پخش شد. حالا بعد از گذشت سه سال خبرهایی درباره ساخت فصل جدید این مجموعه به گوش رسیده است.

چند ماه گذشته سیروس مقدم، کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی «پایتخت» از پیگیری ساخت فصل هفتم این سریال با همراهی معاونت سیما خبر داد.

این کارگردان با اظهار امیدواری از ساخت ادامه سریال «پایتخت» گفت: این اتفاق با همراهی معاونت سیما در حال پیگیری است و چندین ماه است که در جلسات مستمر مشغول رایزنی هستیم و به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم‌ کرد.

اکنون هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال پایتخت با انتشار پستی در صفحه شخصی توییتر خود از ساخت فصل هفت سریال «پایتخت» خبر داد.

این بازیگر در این پست نوشت: «شروع سریال «پایتخت ۷» به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن»

در فصل جدید «پایتخت» پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند و اما در حال حاضر خبرهایی رسیده‌است که این روزها بهرام افشاری به دلیل برنامه فشرده کاری هنوز نتوانسته خود را با گروه هماهنگ کند، بر اساس گمانه‌زنی‌ها ممکن است بهرام افشاری نیز در فصل جدید این سریال حضور نداشته‌باشد.

 

https://didhonar.ir/?p=55037