پلاتوهنر

«خراب خوره»ها در گالری بینش افتتاح می‌شود

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه گروهی «خراب خوره» با کریتوری امیرحسین پورابراهیم روز جمعه 18 خرداد در گالری بینش افتتاح شد و تا تاریخ 27 خرداد پذیرای مخاطبان هنر خواهد بود. در این نمایشگاه آثاری از 44 هنرمند عروسکی و

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه گروهی «خراب خوره» با کریتوری امیرحسین پورابراهیم روز جمعه 18 خرداد در گالری بینش افتتاح شد و تا تاریخ 27 خرداد پذیرای مخاطبان هنر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از 44 هنرمند عروسکی و تجسمی به نمایش گذاشته شده که تمامی این آثار با رویکردی انتزاعی و رویاگونه به رشته ساخت درآمده است.

در متن بیانیه این نمایشگاه آمده است: «عروسک‌ ها، خود، جان‌دارنند. هر کس بخواهد میان آن‌ها و جنبندگان از حیث زنده بودن تمایزی ببیند، هم او به سرعت دچار تردید و حیرت می‌شود. آن هنرمندِ ناشناسِ نخستین که از نبات یا خشت یا استخوان، پیکره‌ای ساخت به عروسک جان داده است تا هنوز… نمایشگاه «خراب‌ خُوره» مهمان عروسک‌های اسرارآمیزی است که جان و کارکرد دارند.»

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌تواننند تا 27 خرداد همه روزه بین ساعات 16 تا 20 از گالری بینش واقع در خیابان ولیعصر، پایین تر از پل پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۲ مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=53723