پلاتوهنر

«بچه گرگ استثنایی» در راه تالار هنر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، نمایش «بچه گرگ استثنایی» عنوان نمایشی نوشته حمیدرضا پاسوار است که با کارگردانی متین حسنی‌پور برای اجرا در تالار هنر آماده می‌شود. در این نمایش بچه گرگی به نام برفی،

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، نمایش «بچه گرگ استثنایی» عنوان نمایشی نوشته حمیدرضا پاسوار است که با کارگردانی متین حسنی‌پور برای اجرا در تالار هنر آماده می‌شود.

در این نمایش بچه گرگی به نام برفی، قرار است بعد از پدرش رییس گله گرگ‌های جنگل توسکا شود. برفی شجاع و قوی است اما یک روز که پدرش برای شکار به جنگل می‌رود صدایی را می‌شنود که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

«بچه گرگ استثنایی» با بازی مهبد فیضی، علیرضا زرگوشیان، سپیده کرمی، رضا نعمتیان، حامد نظامی اصل از ۱۶ خرداد در ساعت ۱۹.۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

طراحی صحنه و لباس این نمایش را آرش شریف‌زاده برعهده دارد. در گروه حرکت و فرم این نمایش نیز آیدا نیستانی، فرناز شمس‌زاده، نسیم نوری، صدیقه نارکی و نسترن رضایی حضور دارند.

موسیقی این نمایش را شهاب امرایی ساخته و مژده مسکونی و مهبد فیضی طراحی حرکت را بر عهده دارند. طراحی و ساخت عروسک را نسیم یاقوتی انجام داده و نیلوفر خادم خصال و عاتکه زاهدی عروسک‌گردانی می‌کنند.

دستیاران کارگردان: نیلوفر خادم خصال و عاتکه زاهدی، مدیر صحنه: نیلوفر خادم خصال، طراح پوستر: دانیال عرب‌زاده و روابط‌عمومی: گروه تئاتر کودک ببین هستند.

بلیت‌های این نمایش از طریق سایت‌های گیشه تئاتر و تیوال در دسترس علاقه‌مندان نمایش‌های کودک و نوجوان قرار دارد.

https://didhonar.ir/?p=53151