پلاتوهنر

از چهارشنبه مهمان دورهمی احسان علیخانی باشید

به گزارش پلاتو هنر، میزبان رئاليتى‌شوی «جوکر۲» که از چهارشنبه، ۱۶ خرداد ماه به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد، معرفی شد. احسان علیخانی که چندی پیش در صفحه مجازی خود با انتشار پستی از ساخت فصل دوم مسابقه رئالیتی

به گزارش پلاتو هنر، میزبان رئاليتى‌شوی «جوکر۲» که از چهارشنبه، ۱۶ خرداد ماه به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد، معرفی شد.

احسان علیخانی که چندی پیش در صفحه مجازی خود با انتشار پستی از ساخت فصل دوم مسابقه رئالیتی شو «جوکر» خبرداد، اکنون با میزبانی «جوکر۲؛ طبقه بیست و یک» بعد از دوسال به جلوی دوربین می‌آید.

«جوکر» جدیدترین محصول «استودیو قرن جدید» کاری از احسان علیخانی است که داخل اتاق مخصوص کنترل خنده‌اش با بیش از ۵۰ دوربین، مهمون‌های خونه‌ی پر از رنگش را که خندیدن در آنجا ممنوع است، حسابی زیر نظر دارد.

احسان علیخانی در معرفی مهمان‌های این دورهمی نوشته‌است: «از جواد رضويان مردى كه تمام جديت صورتش الكيه، بهرنگ علوى و جرج كلونى طور بودنش، اميرحسين رستمى و طوطى سعادتى كه روى شونه‌اش نشسته، محمدرضا علیمردانی با عینکی دولوزى، نیما شعبان‌نژاد که با گریم این شکلی می‌شود، نصرالله رادش كه خودش سر خودش كلاه مى‌گذارد، مجید مظفری که جرأت شوخی باهاش رو نداشتیم و هادی کاظمی و‌ سقوط آسانسور در راه طبقه بیست‌ویک تا احسان علیخانی و دستانی که سرنوشت همه رو مشخص می‌کنه».

فصل اول مسابقه «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی با اجرای سیامک انصاری و هفت فصل سال ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

https://didhonar.ir/?p=53097