پلاتوهنر

اکران فیلم «بودای کوچک» در خانه هنرمندان

به گزارش پلاتو هنر، فیلم «بودای کوچک» به کارگردانی برناردو برتولوچی جمعه ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید. در این فیلم بازیگرانی هم‌چون کریس آیزاک، بریجیت فوندا، روچنگ اینگ و کیانو ریوز در

به گزارش پلاتو هنر، فیلم «بودای کوچک» به کارگردانی برناردو برتولوچی جمعه ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون کریس آیزاک، بریجیت فوندا، روچنگ اینگ و کیانو ریوز در نقش شاهزاده سیدارتا ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راهبان بودایی تبتی از صومعه‌ای در بوتان، به رهبری لاما نوربو، در جست‌وجو کودکی هستند که تولد دوباره یک معلم بودایی بزرگ، لاما دورجه است. لاما نوربو و راهبان همکارش بر این باورند که نامزدی برای کودکی که لاما دورجه در او متولد شده پیدا کرده‌اند: پسری آمریکایی به نام جسی کنراد، پسر جوان یک معمار و معلمی که در سیاتل زندگی می‌کند و راهبان برای ملاقات با پسر به سیاتل می‌آیند.

«بودای كوچك» محصول سال ۱۹۹۳ است كه در مدت زمان ۱۲۲ دقيقه با همكاری سه كشور ليختن اشتاين، انگليس و فرانسه ساخته شده است. اين فيلم به شيوه ۷۰ ميلی‌متری فيلم‌برداری شده و صدای آن نيز دالبی ديجيتال است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این فیلم به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=52751