پلاتوهنر

بازگشت به «خاک سفید» پس از 3 سال

به گزارش پلاتو هنر، نمایش «خاک سفید» به نویسندگی محمود احدی‌نیا، کارگردانی محمدرضا هلا‌ل‌زاده و تهیه‌کنندگی پوریا رستمی و احسان امیری از 3 تا 20 تیر ساعت 21 در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت. هلال‌زاده یک‌بار دیگر در تابستان

به گزارش پلاتو هنر، نمایش «خاک سفید» به نویسندگی محمود احدی‌نیا، کارگردانی محمدرضا هلا‌ل‌زاده و تهیه‌کنندگی پوریا رستمی و احسان امیری از 3 تا 20 تیر ساعت 21 در تماشاخانه هیلاج روی صحنه خواهد رفت.

هلال‌زاده یک‌بار دیگر در تابستان و پاییز سال 1400 این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرده و پس از آن در چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر نیز شرکت کرده بود.

دور جدید اجرای این نمایش با تغییراتی نیز همراه شده است. از بازیگران دور گذشته اجرای نمایش تنها 5 نفر باقی ‌مانده‌اند و باقی بازیگران نمایش تغییر کرده‌اند.

رضا بهرامی، بازیگر و کارگردان تئاتر در این نمایش هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

علاوه‌بر علی خوشرو، فرید رحمتی، حمید رشید، شریان زارع، حسین صادق نائینی، امیرارسلان عابدی، مرجان قمری، میلاد معیری و مهدی یگانه در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش «خاک سفید» عبارتند از: مجری طرح: رامین معصومیان، مدیر پروژه: سید سام بهشتی، مدیر تولید: احمد عباسی، دستیار کارگردان: محمد مهدی بیات، منشی صحنه: ابوالفضل گودرزی، دستیار تولید: یونس محمودی، طراح لباس: هانیه فاطمیان، طراح صحنه: مسعود سقلاطون‌نیا، طراح تبلیغات: شاهین حق‌دم و تدارکات: آرش سلیمانی

در خلاصه داستان آمده است: «داستان درگیری بین برادرها بین ۳ برادر اختلافی به وجود می آید که باعث مرگ یکی از آنها می شود، برادر بزرگتر در زندان است و حال برادر کوچیک‌تر رضایت داده و به بیرون زندان آمده.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=52696