پلاتوهنر

آیت‌الله رئیسی صادقانه به دنبال سامان دادن به مشکلات هنرمندان بود

به گزارش پلاتو هنر، کاظم نظری، مدیرکل سابق هنرهای نمایشی شهادت آیت‌الله رئیسی را به همه مردم ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت. نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پلاتو هنر عنوان کرد: من درحال‌حاضر در شهر مشهد هستم و می‌بینم

به گزارش پلاتو هنر، کاظم نظری، مدیرکل سابق هنرهای نمایشی شهادت آیت‌الله رئیسی را به همه مردم ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت.

نظری در گفت‌وگو با خبرنگار پلاتو هنر عنوان کرد: من درحال‌حاضر در شهر مشهد هستم و می‌بینم همه کسانی که در این شهر امام رضایی حضور دارند برای شهادت آیت‌الله رئیسی ناراحت هستند. ایشان عمر و وقت‌شان را برای ارتقای فرهنگ این کشور گذاشتند. به‌ویژه در دوره‌ای که من در حوزه فرهنگ و هنر بودم ایشان بسیار صادقانه به دنبال مسائل معیشتی و زندگی هنرمندان و سرو‌سامان دادن به وضعیت هنرهای نمایشی بودند.

او افزود: آیت‌‎الله رئیسی به‌دنبال این بودند که سند ملی تئاتر مصوب شود. کمتر کسی در کشور ما مثل ایشان وقت‌شان را صرف مشکلات مردمی می‌کرد. آیت‌الله رئیسی بسیار مردمی بودند و مردم هم ایشان را بسیار دوست داشتند. انشاالله روح‌شان شاد باشد و خداوند به خانواده ایشان، وزیر محترم خارجه و هیئت همراه‌شان صبر عنایت فرماید.

https://didhonar.ir/?p=51974