پلاتوهنر

پس از یک غیبت طولانی

بازگشت دو بازیگر زن سینما مقابل دوربین

به گزارش پلاتو هنر، دو بازیگر زن سینما، هدیه تهرانی پس از آخرین حضورش در سینما با فیلم «بی‌ همه چیز» و ساره بیات با سینمایی «عنکبوت» در مقابل دوربین به ایفای نقش می‌پردازند. ساره بیات با گذشت سه سال

به گزارش پلاتو هنر، دو بازیگر زن سینما، هدیه تهرانی پس از آخرین حضورش در سینما با فیلم «بی‌ همه چیز» و ساره بیات با سینمایی «عنکبوت» در مقابل دوربین به ایفای نقش می‌پردازند.

ساره بیات با گذشت سه سال پس از نقش‌آفرینی در سریال نمایش خانگی «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی سال 1399 و فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد سال 1398، با سینمایی اجتماعی ابراهیم امینی به سینما باز می‌گردد.

فیلم سینمایی «چشم‌بادومی» به تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی‌نسب، نخستین اثر سینمایی ابراهیم امینی در جایگاه کارگردان است. امینی تاکنون فیلمنامه نویس فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «درخت گردو» و «موقعیت مهدی» بوده‌است.

«چشم‌بادومی» در مرحله تولید است تا بتواند در چهل‌وسومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌باشد.

هدیه تهرانی نیز پس از گذشت ۴ سال با «هزار و یک شب» می‌آید. آخرین حضور هدیه تهرانی در سینما به سال 1399 و فیلم سینمایی «بی‌ همه چیز» به کارگردانی محسن قرائی باز می‌گردد. این فیلم سینمایی در سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

اکنون هدیه تهرانی در سریال نمایش خانگی «هزار و یک شب» به کارگردانی مصطفی کیایی به ایفای نقش می‌پردازد.

«هزار و یک شب»، سومین تجربه و حضور تهرانی در شبکه نمایش خانگی است. این بازیگر پیش‌‌تر در سریال‌های «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم سال 1393 و «همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی حضور داشته‌است.

سریال «هزار و یک شب» از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

 

https://didhonar.ir/?p=51685