پلاتوهنر

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از غرفه انتشارات نمایش

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی، ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور در نمایشگاه کتاب از غرفه انتشارات نمایش بازدید کرد. نیلی در این بازدید با نرگس یزدی، مدیر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی، ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور در نمایشگاه کتاب از غرفه انتشارات نمایش بازدید کرد.
نیلی در این بازدید با نرگس یزدی، مدیر دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش گفت‌وگو و اظهار داشت: انتشارات‌ نمایش باید در تاریخ‌نگاری تئاتر بعد از انقلاب گام‌های جدی‌تری بردارد.

او همچنین بر توجه به موضوعاتی چون دراماتورژی آثار ترجمه، تئاتر کودک و چاپ آثار نویسندگان ایرانی تأکید کرد و گفت: رویکرد دفتر پژوهش و انتشارات باید به سمت چاپ آثار نویسندگان حرفه‌ای ایرانی، توجه ویژه به دراماتورژی در بحث ترجمه‌ آثار خارجی، پرداختن به مباحث به‌روز پژوهشی تئاتر جهان، توجه به تئاتر کودک‌ و نوجوان و تبیین نگاه و رویکرد آموزشی درست و کارآمد برای مخاطب کودک باشد.

غرفه انتشارات نمایش به همت اداره‌کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، در سالن ناشران عمومی برپا شده است که با عرضه کتاب و برگزاری نشست‌های تخصصی، میزبان دوست‌داران تئاتر و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

هنرمندان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌ به غرفه انتشارات نمایش واقع در سالن ناشران عمومی، شبستان 4، راهرو 25، غرفه 641 مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=51337